וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מעסה בספא בזכרון יעקב הורשע באונס מטופלת

קובי מנדל

2.9.2010 / 12:10

ליאור שרון, מעסה בספא "אחוזת זמארין" בעיר, החדיר את אצבעותיו לאיבר מינה של מטופלת בעת שעיסה אותה. שרון טען כי המתלוננת היא זו שהטרידה אותו, אך ביהמ"ש דחה את גרסתו והרשיעו באונס

בית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע הבוקר (חמישי) את ליאור שרון, תושב זכרון יעקב בן 32, באונס שביצע במטופלת במסגרת עבודתו כמעסה בספא "אחוזת זמארין" בעיר. שרון הורשע בכך שהחדיר את אצבעו לאיבר מינה של מתלוננת בעת העיסוי, ללא הסכמתה.

על פי כתב האישום שהוגש נגדו, בדצמבר 2009 הגיעו המתלוננת וחברתה לספא במטרה לקבל עיסוי. במהלך העיסוי, שנעשה בחדר הטיפולים, ביצע שרון את המעשים במתלוננת. המתלוננת הזיזה את ידו של שרון, דרשה כי העיסוי יופסק, התלבשה ועזבה את המקום.

שרון כפר בעובדות וטען כי למעשה המתלוננת היא זו שהטרידה אותו. לטענת פרקליטתו, "גרסתו של הנאשם היא הפוכה מזו של המתלוננת. הוא למעשה המתלונן בתיק. הוא התלונן שעשר דקות לפני סיום העיסוי, המתלוננת שלחה את ידה לאיבר מינו, וכי הוא זה שהפסיק את הטיפול ויצא מהחדר".

השופט אילן שיף, ציין בהכרעת הדין, כי לאחר שבחן את כלל חומר הראיות בתיק, הוא הגיע למסקנה כי הנאשם ביצע את המיוחס לו בכתב האישום. השופט קבע כי גרסתה של המתלוננת עקבית, בעוד גרסתו של הנאשם העלו תמיהות שונות. כמו כן, דחה השופט את טענתו של שרון, לפיה מבחינה טכנית הוא לא יכול היה להחדיר אצבעו לאיבר מינה של המתלוננת, כשהיא שכובה על בטנה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully