וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אבנר הררי נושם לרווחה: מאוורר יוכנס לתאו

איילה חננאל

1.9.2010 / 17:04

בית המשפט לעניינים מנהליים החליט להתחשב במצוקה של העבריין אבנר הררי וקיבל את העתירה, שבמסגרתה דרש להכניס מאוורר לתאו. בעתירה ציין הררי כי החום בתאו בלתי נסבל

בית המשפט לעניינים מנהליים קיבל היום (רביעי) את עתירתו של אבנר הררי, שדרש להכניס מאוורר לתאו והורה לשב"ס לבחון את הכנסתם של אמצעי אוורור נוספים לתא הכלא בו הוא מרצה את מאסרו. הררי שוהה בתא יחד עם מאיר אברג'יל. השניים עתרו השבוע לבית המשפט והתלוננו כי החום בתאם בלתי נסבל.

התא בו מרצים השניים את מאסרם מוקף במתכות וברזלים הממגנים את התא מפני ירי. כמו כן, גם דלת התא עשויה ברזל דבר הגורם לחום עז בתא. התא ממוגן מכיוון שבאותו אגף בכלא שוהה ראש ארגון פשע מתחרה, אסי אבוטבול, אותו ניסה הררי לחסל בעבר.

באחרונה הופרדו אברג'יל והררי, לאחר שעלה החשד כי אברג'יל מבריח כרטיסי טלכרד מהכלא. הררי לקחי את האחריות למעשה והשניים עמדו לדין משמעתי בשב"ס. בשב"ס הוחלט לשלול מאברג'יל את זכויות ההתייחדות עם אשתו. בעקבות ההחלטה הגיש פרקליטו של אברג'יל, עו"ד אבי עמירם, עתירה לבית המשפט ואילו אברג'יל, פתח בתגובה בשביתת רעב. השבוע הוחלט להשיב את הררי לתא משותף עם אברג'יל.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully