וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים סיכלה הברחה נוספת של טילי נ"מ לעזה

כוחות הביטחון במצרים חשפו מצבורי נשק בסיני שהיו מיועדים להברחה לרצועת עזה - בפעם השנייה ביממה האחרונה. סוכונות הידיעות הפלסטינית דיווחה כי נמצאו 110 טילים נגד מטוסים

כוחות הביטחון של מצרים חשפו הערב (ראשון) חמישה מצבורי נשק בסיני שהיו מיועדים להגיע לרצועת עזה. שלושה בני אדם נעצרו בחשד שהיו מעורבים בניסיון ההברחה. על פי סוכנות הידיעות הפלסטינית "מען", בין כלי הנשק נמצאו 100 קילוגרמים של חומרי נפץ, נשק אוטומטי ותחמושת שנמצאו ברפיח ובאל עריש. במצבורים נוספים במרכז סיני נמצאו 110 טילים נגד מטוסים.

גם אתמול חשפו הכוחות המצריים מצבורי נשק וטילים נגד מטוסים שיועדו לשימוש ארגוני הטרור בעזה. לדברי גורמי הביטחון המצרים, הנשק אמור היה לעבור מסיני לרצועה דרך מנהרות. החשודים בהברחה נעצרו בעיר שיח' זוואיד שמדרום לרצועה.

בתוך כך, חשפו כוחות הביטחון במצרים חמש מנהרות בגבול הרצועה. פתחי המנהרות היו בתוך חוות וחצרות בתים לאורך אזור מעבר רפיח. אחת מהמנהרות הייתה בקוטר של 1.5 מטרים ובעומק של שישה מטרים. לא נמצאו סחורות או כלי נשק במנהרות שנחשפו. לדברי גורמי ביטחון במצרים, ההברחות לרצועה התגברו לאחרונה, לאחר שהמבריחים הצליחו לחדור את החומה התת-קרקעית שהייתה אמורה למנוע את פעילותם.

הסיכול היום מצטרף כאמור להצלחה נוספת של כוחות הביטחון בסיני שנרשמה אתמול, כאשר כוחות משטרה איתרו מצבורי חומרי נפץ, נשק וסמים. המצבורים אותרו בצפון סיני, ויועדו כנראה לשימוש ארגוני הטרור הפועלים נגד ישראל. גם שם נמצאה כמות גדולה של טילים נגד מטוסים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully