וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: מבקר נתיבות ניסה לשלוח נערת פיתוי ל"רנטגן"

גלעד גרוסמן ורמי שני

26.8.2010 / 17:26

במשטרה חוקרים חשד לפיו מבקר העיר הציע עשרות אלפי שקלים לנערת פיתוי, בתמורה לתמונות מביכות שלה עם הרב המקובל יעקב איפרגן. ראש העיר: "אני נדהם כמו כולם"

המשטרה חוקרת חשד, לפיו מבקר עיריית נתיבות, הרב שמעון אלון, ניסה לשלוח נערת פיתוי לרב יעקב איפרגן, הידוע בכינוי "הרנטגן", ולרב נוסף בעיר, הרב בנימין חן. על פי החשד, מדובר בניסיון להשפיל ולבזות אותם וכדי לפגוע במעמדם בקרב מאמיניהם על ידי הפצת התמונות.

על פי החשד, הרב אלון הציע לנערה סכום של 150 אלף שקלים, בתמורה לתמונות בעלות אופי מיני, שיתעדו את "הרנטגן" בצורה מביכה, באמצעות מכשירי צילום והקלטה בהם תצויד. בידי החוקרים ישנה הקלטה, בה מתועד המשא ומתן שניהל אלון עם הנערה. היא עצמה טענה, כי הם שוחחו מספר פעמים בנושא, וכי השיחות הוקלטו והן אכן נמצאות בידי המשטרה.

הרב אלון, הנחשב מקורב לחצר הבאבא ברוך, נעצר לפני שבועיים על ידי חוקרי היחידה הארצית לפשיעה כלכלית, ושוחרר באותו יום לחמישה ימי מעצר בית. הרב אלון והרב אפירגן סירבו להתייחס לדברים. פרקליטו של אלון, עו"ד ציון אמיר, סירב גם הוא להתייחס לדברים, ואמר רק שמרשו מכחיש את החשדות נגדו. עם זאת, ראש העירייה יחיאל זוהר אמר לוואלה! חדשות כי "אני נדהם כמו כולם, ואם זה נכון זה חמור מאוד".

  • עוד באותו נושא:
  • נתיבות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully