וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר ישי: "אין סיכוי לשלום עם הפלסטינים"

רמי שני

25.8.2010 / 18:40

שר הפנים אלי ישי אמר כי הפלסטינים אינם מעוניינים בהסכם שלום עם ישראל. "הם טוענים שכל עוד לא תושמד הישות הציונית לא תקום מדינתם. עם תום ההקפאה, יש לבנות כמה שיותר"

אלברטו דנקברג

(צילום: אלברטו דנקברג, עריכה: דורון שטיין)

"אין שום סיכוי לתהליך השלום עם הפלסטינים, משום שהם אינם מעוניינים בהשגת תוצאות מן השיחות" – כך אמר אחר הצהריים (רביעי) שר הפנים אלי ישי, בטקס לציון ארבע שנים לכניסת מפוני היישוב עצמונה מגוש קטיף לקיבוץ שומריה שבדרום הר חברון.

השר ישי הצהיר כי "הפלסטינים לא ממש רוצים שלום – והאמריקאים צריכים להכיר בכך". לדבריו, "אם הפלסטינים היו רוצים בכך, אז בתקופת אולמרט, שבה היו מפגשים בין מנהיגים פעם בחודש, היה אפשר להגיע לזה". לדבריו, הפלסטינים צריכים להכיר בזכות הקיום של מדינת ישראל כמדינה יהודית. "הם אינם מוכנים להכיר בישראל ואומרים כי כל עוד לא תושמד הישות הציונית לא תוקם המדינה הפלסטינית", טען ישי.

ישי הוסיף עוד כי מפלגתו מתנגדת בתוקף להמשך הקפאת הבנייה בהתנחלויות, לאחר פקיעת המועד עליו הוסכם. "יש להפסיק את הקפאת הבנייה ב-26 לספטמבר ולהתחיל לבנות כמה שיותר", אמר.

ביום שישי הודיעה ארצות הברית על חידוש השיחות הישירות בין ישראל לפלסטינים. מזכירת המדינה האמריקאית הילרי קלינטון הודיעה במסיבת עיתונאים כי ארה"ב הזמינה את יו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן וכן את ראש הממשלה בנימין נתניהו לפגישה בבית הלבן בוושינגטון ב-2 בספטמבר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully