וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ההשתלה הצליחה - עמית קדוש חוזרת לארץ

22.8.2010 / 9:08

אביה של עמית בת ה-8, שחלתה בלוקומיה, בישר כי השתלת מח העצם שעברה בארה"ב הצליחה, וכי היא ומשפחתה ישובו לישראל בחודש הבא

תאגיד כאן

(הערוץ הראשון)

השתלת מח העצם שעברה הילדה עמית קדוש הצליחה, והיא צפויה לשוב עם משפחתה לישראל בעוד כחודש. כך בישר בסוף השבוע אביה של עמית, יובל קדוש, בבלוג שהוקם למענה. "שנה שלמה עברה מאז אותו היום בו נולדה עמית מחדש והושתלו בגופה אותם תאי הגזע שלאט לאט תפסו את מקומם והפכו להיות תאי מח עצם", כתב האב.

האב הוסיף כי "כל תשובות הבדיקות של עמית לכבוד יום השנה שלאחר ההשתלה מעידות בבירור שמקור התאים בגופה של עמית הינו מהשתל וגופה של עמית נקי מתאים חולים. זוהי כמובן בשורה נפלאה ונהדרת והחלום הגדול לחזור הביתה לחיים ולמציאות היומיומית נראה קרוב מתמיד".

עוד כתב קדוש כי "בעוד כחודש ימים מהיום ואולי גם פחות נחזור ארצה ולחיות את חיינו בעזרת השם בשקט ושלווה בסביבה הטבעית שלנו, עמית תוכל לשוב לבית הספר ואנו נוכל סוף סוף להגשים לה את החלום "לחזור ולחיות חיים רגילים כמו כל הילדים".

מאבקה של עמית החל לפני כשנתיים ובמהלכו פתחה משפחתה במבצע התרמה ארצי. אלפי בני אדם ניגשו לתרום מח עצם, בשאיפה למצוא תורם מתאים. עם זאת, אף תרומה לא נמצאה מתאימה, אך לשמחת המשפחה הם התבשרו כי נמצאה תרומת תאי גזע מדם טבורי בארה"ב. עמית ומשפחתה נסעו לארה"ב, והיא עברה סדרת טיפולים במשך למעלה משנה. כאמור, לאחרונה התבשרו בני המשפחה כי התאים נקלטו, לא נותרו תאים סרטניים בגופה והאי בשלבי החלמה.

  • עוד באותו נושא:
  • עמית קדוש

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully