וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן 5 התחשמל בבריכה בקריות, מצבו קשה

קובי מנדל

16.8.2010 / 12:46

ילד שנכנס לבריכת שחייה בקאנטרי בקריית מוצקין נפגע באורח קשה לאחר שבא במגע עם כבל חשמלי. המשטרה סגרה את המקום ועיכבה לחקירה את מנהליו בחשד לרשלנות

ילד בן חמש מחיפה נפגע בצהריים (שני) באורח קשה לאחר שככל הנראה התחשמל וטבע בבריכת שחייה בקאנטרי קלאב "גלי גיל" בקריית מוצקין. מתרחצים שהיו במקום משו אותו מן המים והזעיקו את צוותי מגן דוד אדום.

צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום, החל לבצע בו פעולות החייאה, ופינה אותו לבית החולים רמב"ם בחיפה כאשר הוא מונשם, מחוסר הכרה ובעל דופק עצמוני. משטרת זבולון פתחה בחקירת האירוע.

מחקירה ראשונית עולה, כי הילד נכנס לבריכת הפעוטות במקום, ועל פי החשד התחשמל בעת שנגע בכבל חשמלי המספק חשמל למתקן דמוי פטריה המתיז מים לתוך בריכת הפעוטות. במשטרה בודקים בין היתר את חיבור הכבל למתקן נעשה כראוי. חוקרי תחנת זבולון אמורים לקבל לידיהם דו"חות של אנשי מקצוע שזומנו למקום, המפרטים את נסיבות הכשל.

אביו של הילד, אריה, סיפר כי היום זו הפעם הראשונה שבני המשפחה הגיעו לקאנטרי "גלי גיל". לדבריו "הבן היה מאוד נרגש וקודם לאירוע הם שחינו יחד והוא ביקש ממני לשמור עליו היטב". האב פנה להורים ואמר "תשגיחו על הילדים שלנו, המוות אורב בכל מקום".

פארמדיק מד"א, ארז גלר, מסר לוואלה! חדשות כי הילד נמצא שוכב על רצפת הבריכה, וילדים שיצאו בבהלה הזעיקו את אבא שלו. במקום היתה אחות שנקלעה למקום והיא החלה לבצע בו פעולות החייאה. למרבה המזל, צוות מד"א שהוזעק הגיע במהירות רבה שכן מטה מדא נמצא מעבר לכביש. הוא מסר עוד כי הילד נמצא כאשר הוא בדום לב מוחלט. גלר ביצע בו החייאה ממושכת ומלאה עד שחזרו לו הדופק ולחץ הדם.

מפקד תחנת זבולון, ניצב-משנה בני אבליה, מסר לוואלה! חדשות כי המקום נסגר בעקבות האירוע, וחוקרי התחנה בודקים חשד לרשלנות. כמו כן, למקום זומנו מומחים מתחום החשמל על מנת לחוות דעת באשר לנסיבות המקרה ולמסור אותה לחוקרים. מנהלי המקום והאחראים על האחזקה עוכבו לחקירה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully