וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרלמן שוחרר: "נקשרתי באזיקים 18 שעות ביממה"

12.8.2010 / 15:37

חיים פרלמן שנעצר בחשד לרצח פלסטינים, שוחרר למעצר בית. בצאתו מתחנת המשטרה התקבל בתשואות על ידי בני משפחתו. פרקליטו: "על המשטרה והשב"כ לעשות חשבון נפש"

עוז מרון

(צילום: עוז מרון; עריכה: יאיר דניאל)

חיים פרלמן שנעצר בחשד לרצח פלסטינים שוחרר אחר הצהריים (חמישי) למעצר בית. עם שחרורו כינס פרלמן מסיבת עיתונאים בה הודה לחבריו ומשפחתו על התמיכה ופרקליטו קרא לבחון את התנהלות השב"כ והמשטרה בפרשה.

פרלמן התקבל בתשואות ובחיבוקים על ידי בני משפחתו ואמר: "31 יום החזיקו אותי במעצר. התעללו בי, ניסו להשפיל אותי, קשרו אותי באזיקים 18 שעות רצוף. סבלתי, אבל הכל לטובה בסופו של דבר. אני מודה לבורא עולם, לאשתי היקרה, לאיתמר (בן גביר), ולכל החברים שבאו לתמוך".

פרקליטו של פרלמן, עורך הדין עדי קידר מעמותת "חננו", אמר עם שחרורו של מרשו כי "אני חושב שהיום הזה הוא יום חשוב מאוד במערכת המשפט הישראלית. יש הרבה זמן כרגע לעשות חשבון נפש. בית המשפט מורה סוף סוף על שחרורו של חיים פרלמן שהיה עצור בתיק שמלכתחילה לא היו לו ראיות כאשר חוקרי שב"כ עורכי דין ושוטרים מפריחים נתונים ואומרים תפסנו רוצח. מדובר בתיק בעייתי. הראיות בו קלושות ופרלמן חוזר בסופו של דבר לחיק משפחתו".

עורך הדין קידר הוסיף כי "אנחנו מצפים מהמערכת האמונה על שמירה על החוק שיבחנו בשנית את הצורך להחזיק את המחלקה היהודית ואני מקווה שהחוקרים שהתעללו בו בתא המעצר יעשו חשבון נפש. הליווי של העמותה ושל איתמר בן גביר שסייעו למשפחה הם המינימום האפשרי שנעשה כדי לעזור לחיים פרלמן מול מדינה שלמה שכינתה אותו בכינויי שווא. התיק הזה הסתיים. יש להפנות אצבע מאשימה למשטרה ולשב"כ".

"התעללו בי"

מוקדם יותר היום קבע בית המשפט המחוזי בפתח תקווה כי פרלמן יישלח למעצר בית בן 15 יום בבית הוריו וייאסר עליו לצאת מהארץ. בכך נדחה ערעור המשטרה על החלטת בית המשפט השלום אתמול לשחררו למעצר בית.

במהלך הדיון שינתה המשטרה את עמדתה והסכימה לשחרורו של פרלמן. עם זאת, המשטרה דרשה כי פרלמן יישלח למעצר בית לתקופה של 30 ימים. השופט אברהם טל קיבל את עמדת המשטרה לגבי תנאי המעצר ואסר על פלמן לצאת מן הארץ לתקופה של חצי שנה, וכן אסר עליו ליצור קשר עם מעורבים אחרים בפרשה, מחשש לשיבוש הליכי חקירה.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

התהליך המסקרן של מיחזור אריזות מתכת

בשיתוף תאגיד המיחזור תמיר

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully