וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פעוט ננשך ע"י ילד בגן, הגננת חשודה בהזנחה

רמי שני

10.8.2010 / 16:44

גננת באשקלון הורחקה מעבודתה בעקבות תלונה של אחת האימהות על כך שבנה בן השנה וחודשיים ננשך בכל חלקי גופו בידי ילד אחר. המשטרה: "לא היה חלק בגוף של הילד שלא ננשך"

תושבת אשקלון הגישה אתמול (שני) תלונה במשטרה בגין הזנחה נגד המטפלות במעון בו שוהה בנה בן השנה וחודשיים. לדבריה, בנה ננשך בכל גופו בידי ילד אחר והמטפלות לא עשו דבר. היא אף הביאה תמונות של בנה כדי להוכיח את טענותיה להזנחה מצד המטפלות. "הבן שלי ננשך כולו בפעוטון שבו הוא שוהה. יש לו סימנים על כל הגוף", סיפרה האם. לדבריה, הגננת הזעיקה אותה למעון, רק לאחר שהבחינה כי אחד הילדים נושך את בנה.

בעקבות התלונה, זומנו הגננת ומנהלת המעון לחקירה. מהמשטרה נמסר כי אפילו ותיקי החוקרים התקשו להבליג נוכח המראות הקשים שהוצגו בפניהם. רב סמל מתקדם מאיה אזרד, שהופקדה על הטיפול בתיק, הצביעה על ההתנהגות של הילד הנושך ואמרה כי אין בליבה כל ספק באשר למידת האכזריות שהוא נהג, למרות גילו הצעיר. "לא היה חלק בגוף של הילד שלא ננשך. אפילו הראש והכתפיים", אמרה אזרד.

הגננת ומנהלת המעון, הפועל בשכונת ברנע בעיר, הורחקו ממנו למשך חמישה ימים והן קושרות את עצמן לחשדות המיוחסים להן. "הזנחת קטין והפקרתו להתעללות, היא בלתי נסבלת ואנחנו נמצה את הדין עם האחראיים לכך", אמר מפקד תחנת אשקלון סנ"צ חיים בובליל. "זהו מקרה קשה שאליו אנו מתייחסים בכל כובד המשקל ובשלב הזה הגננת הורחקה מהגן עד להשלמת החקירה. אנו נפעל למצות את החקירה ולא נהסס להעמיד לדין את האחראים למקרה", נמסר מהמשטרה .

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully