וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נהג המיניבוס שחזר התאונה: "לרוב אני זהיר"

רמי שני

8.8.2010 / 19:52

ישר ישורון, נהג המיניבוס שהתנגש ברכבת ליד קרית גת, שחזר את התאונה. בשחזור לקחה חלק גם תצפיתנית הרכבת שהייתה במקום: "זה כמו סיוט. אני לא מאמינה שהייתי עדה לדבר כזה"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף. עריכה: דורון שטיין)

ישר ישורון, נהג המיניבוס שהתנגש ברכבת ליד קרית גת ביום חמישי, שחזר הערב (ראשון) את התאונה. במהלך השחזור אמר כי הוא "בדרך כלל נהג זהיר" וכי דברים כאלה לא קורים לו. כשנשאל מה יש לו להגיד למשפחות אמר "כל דבר בעיתו". ישורון חשוד שפרץ מחסום רכבת ועלה על המסילה. כתוצאה נהרגו בתאונה נהרגו שבעה בני אדם.

השחזור נערך בתנאים דומים לאלו שהיו בשטח בשעת התאונה. במשטרה הצביעו על כך שככל הנראה, בזמן התאונה לא היו גורמי הפרעה משמעותיים בכביש וניתן היה לראות את נקודת המפגש בין הכביש למסילה ממרחק סביר שיאפשר בלימה במקרה של ירידת המחסום.

בשחזור השתתפה גם התצפיתנית שאיישה את נקודת המפגש בזמן התאונה. "זה כמו סיוט", אמרה בדר. "זה חלום בלהות. אני לא מאמינה שהייתי עדה לדבר כזה". במהלך השחזור פרצה בבכי והסתגרה בתא התצפיתנים. היא התקשתה לדבר כשראתה את נהג המיניבוס ומדי פעם סיננה לעברו קללה.

בתאונה נהרגו שבעת בני משפחת בורנשטיין. השבעה הובאו למנוחות ביום שישי נטמנו זה לצד זה בחלקה אחת בבית העלמין בירושלים. במסע ההלוויה שיצא מבית הכנסת קרלין סטולי בשכונת מאה שערים נטלו חלק אלפי בני אדם. שבעת ההרוגים הם אב המשפחה, הרב אריה לייב ברנשטיין, אשתו רבקה, בתו מלכי גוטשטיין שהיתה בהריון, בנה בן השנה וחצי מרדכי-אהרון ושלושת אחיה הקטנים, יוחנן בן ה-16, חנה בת ה-14 ומרדכי-אהרון בן ה-9.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully