וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: ה"מרגל" למען ישראל התקרב לבכירים בלבנון

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

6.8.2010 / 11:35

העיתון 'אל חיאת' מדווח כי הקצין הלבנוני הבכיר שנעצר בחשד שריגל למען ישראל, ניסה להגיע לאישים רמי-דרג בלבנון ולדלות מהם מידע. "היה בקשר עם בכירים בחיזבאללה"

האם הבכיר הלבנוני שנעצר שלשום בחשד שריגל למען ישראל העביר לה מידע חיוני על חיזבאללה? העיתון "אל-חיאת" דיווח הבוקר (שישי) מפי מקורות לבנונים המוגדרים 'מהימנים' כי אחד מתפקידיו של הקצין הבכיר במילואים פאיז כרם, שדרגתו מקבילה לדרגת תת אלוף, היה לנסות ולהגיע לאישים רמי-דרג ולהביא מהם מידע.

המקורות מסרו עוד כי כרם, ששימש גם כאחד ממקורביו של גנרל מישל עאון ממפלגת "הזרם הלאומי החופשי" הנאמנה לחיזבאללה, היה אישיות פוליטית בכירה ביותר המקורבת למקבלי החלטות ולבכירים בפוליטיקה הלבנונית. "לא מן הנמנע שאחד מתפקידיו היה להעביר לישראל מידע פנים-פוליטי, כמי שעמד בקשר עם בכירים פוליטיים ומנהיגים בחיזבאללה וכמי שידע מה קורה בחוגים הפוליטיים הבכירים", מסרו.

המקורות סיפרו כי כרם הוא אישיות פוליטית ידועה ובכירה בלבנון והוא אף היה מועמד לתפקידים בכירים ביותר כגון מנהל המכס ומנהל הביטחון הכללי. בסופו של דבר המינויים לא יצאו לפועל בשל חילוקי דעות פוליטיים על המינוי. מקורבו, הגנרל מישל עאון, מנהיג מפלגת "הזרם הלאומי החופשי" הנאמנה לחיזבאללה, הביע אתמול תדהמה לנוכח מעצרו של כרם.

גורם ביטחוני מסר הבוקר לעיתון המצרי "אל-גומהורייה" כרם נהג להיפגש עם מפעיליו במדינות אירופה ובעיקר בצרפת. הגורם מסר עוד כי כרם הודה כי החל לרגל למען ישראל בראשית שנות השמונים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully