וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשטרה: "פרלמן רצח בסיוע שותפים שטרם נעצרו"

4.8.2010 / 18:41

נציגי המשטרה טענו בדיון בביהמ"ש, כי החשוד ברצח פלסטינים ביצע את המעשים המיוחסים לו בסיוע שותפים, שחלקם טרם נעצרו. מעצרו הוארך בשישה ימים נוספים. פרקליטו: "לא שמענו שיש בידי החוקרים ראיה ברורה נגדו"

המשטרה טוענת כי חיים פרלמן, פעיל הימין החשוד ברצח מספר פלסטינים בשנות ה-90', לא פעל לבדו. בדיון בהארכת מעצרו, שנערך בבית משפט השלום בפתח תקווה, הציגו נציגי המשטרה ראיות, שלטענתם מעידות על כך שבניגוד לחשדות הראשוניים נגדו, פרלמן ביצע את מעשי הרצח המיוחסים לו ביחד עם משתפי פעולה נוספים, שטרם נלכדו.

בתום הדיון החליטו שופטי בית המשפט להאריך את מעצרו של פרלמן בשישה ימים. מדובר בפעם הרביעית שמעצרו הוארך מאז מעצרו הראשון. בדיון קבעו השופטים כי פרלמן ככל הנראה ממשיך שלא לשתף פעולה עם חוקריו, וכי התנהגותו מונעת את התקדמות החקירה. לדבריהם, "התנהגותו אינה מסייעת בבירור האמת". יחד עם זאת, המעצר הוארך בשישה ימים בניגוד לבקשת המשטרה, שדרשה כי מעצרו של פרלמן יוארך בשמונה ימים.

פרקליטו של פרלמן, עורך הדין אהרון רוזה, אמר בסיום הדיון כי "גם היום לא שמענו שיש בידי החוקרים ראיה ברורה או חדשה הקושרת את החשוד למעשים המיוחסים לו, וזאת על אף שביהמ"ש בחן היום את כל חומר הראיה בדקדקנות". רוזה הוסיף כי פרלמן נמצא במעצר בעוד "המשטרה בעצמה טוענת שיש עוד חשודים".

לאחר שנעצר בחודש שעבר דוד סיטבון, בחשד סייע לפרלמן במעשים המיוחסים לו, עצרה בתחילת השבוע המשטרה שני חשודים נוספים בפרשה. ביום ראשון נעצר תושב מצפה יריחו, שנחקר ושוחרר לאחר מספר שעות. יום לאחר מכן נעצר גבר בשנות ה-30 לחייו, תושב אחת ההתנחלויות בבנימין. לטענת מקורבי פרלמן, מעצרם של חשודים נוספים הוא מעין "ריטואל קבוע", שנועד להאריך את מעצרו של פרלמן עצמו. "לפני כל דיון בהמשך מעצרו של פרלמן, השב"כ עוצר את אחד מחבריו על מנת להציג מצגי שווא לשופט", אמרו מקורביו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully