וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חבריו של הררי: "תמיד התנדב ורצה לעזור"

אביגיל איזנבך, מערכת וואלה! חדשות

3.8.2010 / 21:04

משפחתו של סא"ל במילואים דב הררי, אב לארבעה ילדים, שנהרג בחילופי האש בין כוחות צה"ל לצבא לבנון עוד לא הספיקה לעכל את האסון שניחת עליה. קרוב משפחה: "מי ימלא את החלל הגדול שהוא השאיר"?

תאגיד כאן

(הערוץ הראשון)

משפחתו של סגן אלוף במילואים דב הררי אשר נהרג היום (שלישי) בחילופי האש בין כוחות צה"ל לצבא לבנון עוד לא מעכלת איך ברגע אחד חרב עליהם עולמם. הררי בן ה-45 התגורר בנתניה ושירת כמפקד גדוד החי"ר 920 שהוצב בגזרה. הלווייתו תתקיים מחר בשעה 16:00 בבית העלמין הצבאי בנתניה. הררי אב לארבעה ילדים: ילדה בגיל צבא, זוג אחים תאומים וילד נוסף. "לא יודע איך הם יסתדרו בלעדיו", אמר יוסי ספי דיין, קרוב משפחה, "מי ימלא את החלל הגדול שהוא השאיר?".

דיין סיפר כי הררי היה אמור לסיים את שירות המילואים בימים הקרובים שהיו צפוים להיות האחרונים שלו לאחר שבשנים האחרונות התנדב לשירות פעיל לאחר שכבר עבר את גיל הפרישה על פי חוק. "הוא אהב ללכת למילואים. היה מתאוורר בצבא מהחיים הרגילים", אמר. הוא הוסיף כי הררי היה "עמוד התווך של הבית, אב נפלא, בעל מסור, אדם שהיה עושה הכל למען הזולת. הוא תרם לזקנים והיה חוזר מאוחר בלילה, רק בשביל לתת. זוהי אבדה לנו, אבדה למשפחה ואבדה לכל עם ישראל", אמר.

שלומי דנינו, קרוב משפחה נוסף, סיפר כי הררי דיבר עם אשתו היום בעשר וחצי בבוקר וכי היה אמור לצאת מחר לחופשה של יומיים ואז לחזור לשרת שבוע וחצי נוספים. "הוא היה בנאדם מיוחד שידע רק להתנדב ולעזור למשפחה ולאנשים שאפילו לא הכיר. גם השירות הצבאי כולו היה בהתנדבות כי הוא לא בגיל שהיה צריך להיות במילואים".

עדכון ראשון: 19:05

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully