וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ברצח הילדים בנתניה: "הם שלי לנצח"

איילה חננאל

3.8.2010 / 11:11

בית משפט השלום ברמלה האריך בעשרה ימים את מעצרו של איתי בן דרור החשוד ברצח שלושת ילדיו. בני משפחת אמם של הילדים קראו לעברו: "אלו לא הילדים שלך - אתה רצחת אותם"

קובי אליהו

(צילום: קובי אליהו; עריכה: יאיר דניאל)

בית משפט השלום ברמלה האריך היום (שלישי) בעשרה ימים את מעצרו של איתי בן דרור, האב מנתניה שחשוד ברצח שלושת ילדיו. בתחילת הדיון חזר בן דרור על המילים "הילדים שלי לנצח" ועל שמותיהם של הילדים, עומר רוני ואור. בני משפחתה של אם הילדים, לילך שם טוב, נכחו באולם וקראו לעבר בן דרור: "תסתכל לנו בפנים – רוצח. זה לא הילדים שלך, אתה רצחת אותם".

בשונה מהופעותיו הקודמות, בהן היה לבוש בפיג'מת בית החולים בו שהה, הגיע בן דרור לבוש בבגדים רגילים. הוא לבש חולצה לבנה קצרה שחשפה באופן בולט את החתכים שביצע בידו בליל הרצח בניסיון להתאבד.

בדיון עלה כי בין המכתבים השונים שנמצאו בדירה בליל הרצח היו גם מכתבים שככל הנראה נכתבו בכתב היד של ילדיו, ושבן דרור הנחה אותם לרשום. במהלך הדיון היום שאל פרקליטו של בן דרור את הטוען המשטרתי: "האם יש ברשותכם את המכתב שכתב עומר?" ולכך השיב הטוען "יש ברשותנו מספר מכתבים שנתפסו בזירה. אני לא אציין מה נכתב על ידי מי", והציג בפני השופט את תשובתו בכתב.

במהלך הארכת המעצר אמר עו"ד רן אלון, פרקליטו של בן דרור מטעם הסנגוריה הציבורית כי "החשוד כבול בידיו וברגליו בארבע אזיקים למיטה. לאור הקושי העצום בו הוא נמצא אבקש לשקול הקלה למרות החשש הגדול שישים קץ לחייו. אבקש לפחות לאזוק את ידיו האחת לשנייה ולא כאשר כל אחת מידיו אזוקות למיטה בנפרד".

כמו כן, טען אלון כי מהזמן בו נעצר ועד עתה נמצא בן דרור עם אותם בגדים וביקש שיועברו לו בגדים להחלפה. מהדיון עלה כי אחת הסיבות שבן דרור שוהה עם אותם בגדים היא כי אין מי שיביא עבורו בגדים וצרכים בסיסיים מאחר וכל בני משפחתו מסרבים לבוא עמו בקשר.

השופט, דוד שוהם, אמר כי "ההוראה שניתנה על ידי בית המשפט, ואני חוזר אליה, היא שאני מורה לאחראים על משמרתו של החשוד להשגיח עליו באופן הדוק על מנת שלא יעלה בידו לבצע מעשה אובדני, ככל שניתן להבטיח זאת בצורת איזוק שונה שתפגע פחות בחשוד – הרי שיש לבצע זאת". השופט אמר עוד כי "מתברר בדיון כי אין מי שייתן לו, ועל הגופים המתאימים בשב"ס לדאוג לכך במסגרת האפשרויות הקיימות".

אין מי שיעביר לבן דרור בגדים

בשבוע שעבר קבע בית משפט השלום ברמלה בהסתמך על חוות דעת פסיכיאטרית כי בן דרור כשיר למעצר. בן דרור שהה קודם לכן בבית חולים פסיכיאטרי בשל הסברה כי הוא אינו כשיר לשהות במעצר. לאחר ההחלטה הועבר בן דרור לטיפול שירות בתי הסוהר.

השופטת כתבה בהחלטתה כי "משכך אני מורה לאחראים על משמרתו של החשוד (המשטרה), היה ויושם החשוד בבית מעצר, להשגיח על החשוד באופן הדוק, על בריאותו ושלמות גופו על מנת שלא יעלה בידו לבצע מעשה אובדני".

sheen-shitof

מאריכים את האקט

כך תשפרו את הביצועים וההנאה במיטה - עם מבצע בלעדי

בשיתוף "גברא"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully