וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בן אליעזר לליגה הערבית: "תמכו במו"מ ישיר"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

29.7.2010 / 15:19

שר התמ"ת פנה באופן אישי למנהיגי מדינות ערב בשפתם וקרא להם לתמוך במעבר למו"מ ישיר בין ישראל והפלסטינים. "ניצבת בפנינו הזדמנות אמיתית להגיע לשלום"

שר התמ"ת בנימין (פואד) בן אליעזר פנה למנהיגי מדינות ערב לקראת כינוס הליגה הערבית היום בקהיר בבקשה שיאשרו לפלסטינים לפתוח במשא ומתן ישיר עם ישראל. בהודעה החריגה, שפורסמה הבוקר (חמישי) רק בעיתון הערבי "א-שרק אל-אווסט" היוצא לאור בלונדון, קרא בן אליעזר לערבים וליו"ר הרשות הפלסטינית אבו מאזן שלא להחמיץ את ההזדמנות.

"שר התמ"ת הישראלי בנימין בן אליעזר, המקורב לנתניהו ואף התלווה אליו לפגישתו האחרונה עם נשיא מצרים מובארק, פונה באופן ישיר למשתתפי הכינוס בקהיר ומבהיר כי מתוך היכרות עמוקה עם נתניהו, הוא יודע "שבפני הפלסטינים, הערבים והישראלים ניצבת הזדמנות אמיתית להגיע להסדר שלום על בסיס עקרונות יוזמת השלום הערבית. אני קורא שלא להחמיץ הזדמנות זו", לשון ההודעה.

בהודעה מתח בן אליעזר ביקורת על אבו מאזן על כך שהוא מציב תנאים מוקדמים לשיחות ישירות והוסיף כי "מסקר שנערך באחרונה עולה כי רוב הפלסטינים סבורים שיו"ר הרשות לשעבר יאסר ערפאת טעה כשדחה את הצעותיו של אהוד ברק לפתרון הסכסוך במהלך ועידת קמפ דיוויד ב-2000". בן אליעזר קרא לאבו מאזן שלא לפספס את ההזדמנות הנוכחית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully