וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איתי בן דרור יישאר אזוק בביה"ח הפסיכיאטרי

איילה חננאל

27.7.2010 / 13:48

בית המשפט קבע כי בן דרור ישהה בבית החולים הפסיכיאטרי שער מנשה עד לקבלת החלטה אחרת. השופטת גם דחתה את בקשת עורך דינו שלא להחזיקו כשהוא אזוק בידיו וברגליו

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכת וידיאו: יאיר דניאל)

בית משפט השלום ברמלה קבע בצהריים (שלישי) כי איתי בן דרור, החשוד ברצח שלושת ילדיו, ישהה בבית החולים הפסיכיאטרי שער מנשה עד לקבלת החלטה אחרת. בנוסף דחתה השופטת ליאורה פרנקל את הדיון באשר לכשירותו של בן דרור לשהות במעצר למחר. בדיון שייערך מחר יתבקש הפסיכיאטר המחוזי להגיש הבהרה האם ניתן לקבל חוות דעת ראשונית על כשירותו הנפשית.

עורך דינו של בן דרור, רן אלון מטעם הסנגוריה הציבורית, ביקש בדיון לשנות את התנאים בהם הוא מוחזק בבית החולים. "הבקשה שלו היא שהוא אזוק 24 שעות בידיו וברגליו כולל בחדר בו הוא נמצא בבית החולים כאשר שני זקיפים משגיחים עליו. הוא מבטא כאבים עצומים שהוא חווה כתוצאה מחתיכת הוורידים. אבקש שבית המשפט יבחן אפשרות אם ניתן להשגיח עליו רק כשהוא קשור ברגליו ואזוק למיטה".

השופטת דחתה בקשה זו ואמרה כי "אינני שמה עצמי בשיקולי המשטרה והאחראים על משמרתו של החשוד, אני סבורה כי אם אזוק החשוד באופן בו הוא אזוק, הדבר נובע מחשש למעשה אובדני".

שלושת ילדיו של בן דרור נמצאו ללא רוח חיים בדירה ברחוב בורוכוב בנתניה בבוקר יום שבת. כוחות משטרה שהגיעו לדירה בעקבות דיווח על אדם המנסה להתאבד מצאו במקום את גופות הילדים. מחקירת המשטרה עולה כי בן דרור השכיב את ילדיו לישון ואז, על פי החשד, רצח אותם בדקירות וכיסה את הגופות בשמיכות. גופות הילדים נמצאו במיטת אביהם כשעליהן סימני דקירה רבים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully