וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הורי האב שרצח ילדיו: "לא תהיה עוד בננו"

עידן אבני

27.7.2010 / 6:15

משפחתו של איתי בן דרור החשוד ברצח שלושת ילדיו בנתניה עלתה בנפרד לקברי הילדים וספדה להם. הסב: "לעולם לא אשכח את הבילוי האחרון שלנו יחד, לילכי זאת לא אשמתך"

בני משפחת בן דרור חזרו אמש (שני) לקיבוץ יראון על מנת לשבת שבעה על נכדיהם. הוריו של איתי בן דרור החשוד ברצח שלושת ילדיו עלו אל קברי שלושת נכדיהם לאחר שלא הגיעו להלוויות הנכדים בעקבות בקשת משפחה של האם, לילך שם טוב. הסבא והסבתא קראו הספדים מעל קברי נכדיהם.

בהספדו, פנה הסב מיכה לנכדים ואמר: "נכדים שלי, בפעם האחרונה ששוחחנו, זה היה לפני שבוע והבטחתי לכם בטלפון שנפגש בחודש השני של החופש הגדול ונבלה ביחד. סיפרתם לי שאתם עושים חיים ואבא לקח אתכם במונית לקנות המבורגרים לכולם". הסב הוסיף כי "בחג שבועות הייתם ביראון, בילינו, חגגנו, צחקנו והשתוללנו. נסענו לפארק המשפחה בכרמיאל לבלות כולנו, לא אשכח בחיים את הבילוי האחרון שלנו ביחד".

"מיום האירוע, אני לא מצליח לחשוב על שום דבר אחר מלבד הרגע שבו ראיתי אתכם ובדקתי, אולי אפשר עוד להציל מישהו? אולי אחד מכם עוד חי? אולי רק את אור. ראיתי את הפנים שלו, והיה נדמה לי שהוא עוד מחייך את החיוך הענק שלו", אמר הסב. הוא פנה גם לבנו ואמר:. "איתי, חבל שלא יכולתי להספיק לעשות איתך עסקה, קח אותי ותשאיר את הילדים. לא אהיה יותר אבא שלך לנצח. לילכי אל תיקחי את זה עלייך, את לא אשמה. אוהב סבא שלכם".

הסבתא, דרורה, אמרה בהספדה כי: "עומר, תמיד תפקדת כאח גדול ובוגר, ילד טוב מנומס ואחראי. היית שחקן כדורגל מצוין, תמיד היית חברותי וידידותי לסביבתך, כבשת ונקשרת עם כל מי שפגשת. ילדים מיראון תמיד היו מחפשים או מתעניינים, מתי אתה מגיע בפעם הבאה?". הסבתא המשיכה ואמרה: "רוני, ראיתי אותך תמיד כמו אימא קטנה, בביקור ביראון דאגת שכל האחים יבצעו את כל מה שנדרש: לצחצח שיניים, לגמור את האוכל מהצלחת ובכלל שכולם יתנהגו יפה. היית עצמאית וכשרונית. מלבד קריאה וכתיבה יוצאת דופן לגילך הצעיר, ידעת להעסיק את עצמך בציור, התעמלות קרקע, או נגינה בכינור. אהבנו גם לשבת ביחד לסרוג ולרקום. אור, בן הזקונים, תמיד עליז, שמח, צחקן, בולע את כל העולם עם החיוך שלך".

"אהבנו את הרגעים ביחד ביראון ואני נוצרת כל רגע ורגע. אני מצטערת על כל יום שלא בילינו ביחד ועל החוויות שלא הספקנו לחוות. אני מבקשת את סליחתכם על כל הזדמנות שהפסדתי להיות איתכם יחד. אוהבת ומתגעגעת, סבתא", סיכמה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully