וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חקירת הרצח: לא נמצאו שרידי כדורים בדמו של האב

איילה חננאל ואריאל נוי

25.7.2010 / 10:10

לקראת הצהריים יוחלט האם לשחרר את איתי בן דרור, החשוד ברצח שלושת ילדיו, מבית החולים. המשטרה בודקת האם הילדים סוממו: "אי אפשר לדקור שלושה ילדים כל כך הרבה פעמים מבלי שישמיעו הגה"

המשטרה תבדוק האם איתי בן דרור, החשוד שרצח את שלושת ילדיו בערב יום שישי, טשטש אותם טרם הרצח באמצעות סם מסוג כלשהו, כך דיווחו הבוקר (ראשון) גורמים במשטרה. זאת בעקבות תחקור שערכו חוקרי המשטרה לשכנים המתגוררים בסמוך לבית בו בוצע הרצח, ממנו עולה כי במהלך הלילה לא נשמעו צעקות שיעידו על הזוועה שהתרחשה בבית. "אי אפשר לדקור שלושה ילדים כל כך הרבה פעמים מבלי שישמיעו הגה", אמר גורם במשטרה.

בחיפושים שערכו אתמול החוקרים בבית האב נמצאה הסכין ששימשה לרצח וכן מכתבים בהם פירט בן דרור את המניע למעשיו. כמו כן נמצא תיק עם בגדים אליו הייתה מצורפת רשימת מספרי טלפון. במכתבו ציין בן דרור, כי אם ניסיון ההתאבדות ייכשל, יש להביא לו את התיק לבית החולים. בן דרור הסביר אף כי מספרי הטלפון הינם של אנשים להם צריך להודיע להם על האירוע. גורם במשטרה הסביר הפרטים הללו, מובילים למסקנה "הרצח הזה תוכנן בקפידה ומראש".

בתוך כך, סיפר לוואלה! חדשות מנהל בית החולים לניאדו בנתניה, ד"ר אבי שקולניק, כי לקראת הצהריים יוחלט אם לשחרר מבית החולים את בן דרור, שנפצע לאחר ניסיון ההתאבדות. לדברי ד"ר שקולניק, "לקראת הצהריים ייערך ביקור רופאים בחדר המיון ושם החשוד ייבדק. לאחר מכן יוחלט אם לשחרר אותו מהטיפול". שקולניק ציין עוד כי בבדיקה שנערכה בדמו של בן דרור, לא נמצאו שרידי כדורים או חומר מטשטש אחר. זאת בניגוד לדברי פרקליטו של בן דרור, שטען אמש כי מרשו נמצא מטושטש לאחר שנטל כדורים רבים.

ח"כ משה (מוץ) מטלון (ישראל ביתנו), אחד מיוזמי הצעת החוק להטיל עונש מוות על רוצחי ילדים, התייחס הבוקר לרצח שלושת ואמר כי "לא יהיה מנוס מהטלת עונשים כבדים וחמורים, כולל עונש מוות, במקרים קיצוניים". ח"כ מטלון הסביר כי "ההתייחסות לרוצחי ילדים בכפפות של משי היא פרצה בחוק שחייבים לתקן, שכן היא עולה לכולנו בחיי אדם. השינוי חייב לכלול החמרה משמעותית בתנאי המאסר (ביטול אופציית ניכוי השליש, ביטול חופשות ועוד) עד הטלת עונש מוות במקרים קיצוניים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully