וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

משפחת האם: הרשויות התעלמו מסימני האזהרה

איילה חננאל

24.7.2010 / 17:41

המערכת התעלמה מהסימנים? דודתם של הילדים שנרצחו בנתניה, על פי החשד על ידי אביהם, מאשימה את הרשויות שאפשרו לאב להיפגש עם ילדיו: ”שירותי הרווחה אמרו לה ’הוא בסדר גמור’, והכריחו אותה לתת לו לראות את הילדים”

שלומי גבאי

(צילום: שלומי גבאי, עריכה: עידן גוראל)

לילך, אמם של שלושת הילדים שנרצחו הבוקר (שבת) בנתניה, על פי החשד על ידי אביהם, הגיעו לדירת אחותה גליה סיבוני בעיר, הסמוכה לזירת הרצח. סיבוני, דודתם של הילדים מסרה לתקשורת כי בני המשפחה "כואבים ומזועזעים". עוד סיפרה, כי במסגרת הליך הגירושין מהאב, איתי בן דרור, ניסתה האם למנוע ממנו להיפגש עם ילדיו. בעקבות הסדרי הביקור שנקבעו, טענה הדודה כי נכפה עליה לאפשר זאת ונאמר לה שאם תמנע ממנו לראות את הילדים - הם יילקחו ממנה.

"הכתובת הייתה על הקיר", אמרה סיבוני. "יש לנו עסק עם רוצח שמודע למעשיו ושלא ישחק אותה לא שפוי. שירותי הרווחה קבעו שהוא בסדר. הם אמרו לה 'הוא בסדר גמור, הכל בסדר אצלו' והכריחו את לילך לתת לו לראות את הילדים".

סיבוני סיפרה שלבני הזוג לשעבר היה עסק משותף להובלות שלאחרונה נקלע לקשיים כלכליים רבים. היא סיפרה גם שלבן דרור הייתה מאהבת, אך הוא נותר מאוהב בלילך.

האם התגרשה מבן דרור לאחר שבגד בה עם אישה אחרת. בעבר התלוננה האישה שעמה בגד בן דרור ארבע פעמים בשל תקריות אלימות, ואף הוציאה נגדו צו הרחקה בגין הטרדה מאיימת.

המשפחה מוכרת לשרותי הרווחה בכפר יונה, שם התגוררו באותה העת, ועובד סוציאלי היה מעורב בקביעת הסדרי ראיית הילדים. יום הולדתה של האם חל אתמול ועל פי החשד האב ביצע את הרצח על מנת לנקום בה בעקבות סכסוך סביב פגישותיו עם הילדים. בן דרור מוכר כבעל עבר פסיכיאטרי, בגינו אף היה מאושפז בעבר.

"השתחרר לו בורג לפני שלוש שנים"

קרוב משפחה נוסף של האם סיפר כי היא הייתה אמורה בקרוב לעבור לגור יחד עם אחותה בנתניה ואף רשמה את ילדיה ללימודים בעיר. בנוסף סיפר כי היא הודיעה לאב שהיא אינה מוכנה לחזור אליו, "הוא היה נחוש לנקום בה וזו הסיבה שעשה את מה שעשה". חבר של המשפחה סיפר כי הוא הכיר את האב והיה חבר טוב שלו במשך 15 שנה. "לפני שלוש שנים פשוט השתחרר לו בורג בראש, משהו קרה לו והוא השתגע".

גיסה של סיבוני התייחס אחר הצהרים למקרה ואמר כי הרצח היה מתוכנן מראש. לדבריו, מה שמחזק את ההשערה כי בן דרור תכנן את הרצח היא שהאב התקשר לאחר האירוע לאחיו ואביו. "אדם במצב פסיכוטי לא עושה כאלו מעשים, הרצח הזה נעשה מתוך מודעות מלאה ורצון נקמה", אמר.

קרוב משפחה נוסף של האם סיפר כי כאשר זו ביקשה להתגרש ממנו, הוא סחט מהמשפחה כספים לכסות את החובות אליהם נקלע במסגרת עסקיו. "בשביל שיעזוב אותה בשקט וייתן לה גט הם העבירו לו חלק מהכספים שדרש. היא הייתה בחורה נאיבית עם לב טוב שריחמה עליו יותר מדי, גם אחרי שבגד בה", סיפר קרוב המשפחה. "גם כאשר ניהל את העסק היה משקר לה לגבי ההכנסות וההוצאות וכך קרה שנקלע לחובות".

שלושת ילדיו של בן דרור נמצאו הבוקר ללא רוח חיים בדירה ברחוב בורוכוב בנתניה. כוחות משטרה שהגיעו לדירה בעקבות דיווח על אדם המנסה להתאבד מצאו במקום את גופות הילדים: אור בן ה-5, רוני בת ה-8 ועומר בן ה-10. כאמור, אביהם, איתי בן דרור בן 38 מנתניה, הוא החשוד ברצח. מחקירת המשטרה עולה כי אמש השכיב האב את ילדיו לישון ואז, על פי החשד, רצח אותם בדקירות וכיסה את הגופות בשמיכות. גופות הילדים נמצאו במיטת אביהם כשעליהן סימני דקירה רבים.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

פריצות הדרך, הטיפולים ומה צופן העתיד? כל מה שצריך לדעת על סוכרת

בשיתוף סאנופי
0
walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully