וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: אב מנתניה רצח את שלושת ילדיו

איילה חננאל ואריאל נוי

24.7.2010 / 11:58

כוחות משטרה שהוזעקו לדירה בנתניה בעקבות דיווח על אדם המנסה להתאבד נחרדו למצוא במקום את גופות שלושת ילדיו, בני 10, 8 ו-5. החשד: הם נרצחו על ידי אביהם, איתי בן דרור, המוכר כחולה בנפשו

שלושה ילדים נמצאו הבוקר (שבת) ללא רוח חיים בדירה ברחוב בורוכוב בנתניה. כוחות משטרה שהגיעו לדירה בעקבות דיווח על אדם המנסה להתאבד מצאו במקום את גופות הילדים: אור, בן 5, רוני, בת 8 ועומר, בן 10. אביהם, איתי בן דרור בן 38 מנתניה, הוא החשוד ברצח. מחקירת המשטרה עולה כי אמש השכיב האב את ילדיו לישון ואז, על פי החשד, רצח אותם בדקירות וכיסה את הגופות בשמיכות.

הוא ניסה להתאבד מעט לפני הגעת הכוחות לזירה, טופל על ידי מד"א והועבר במצב קל לקבלת טיפול רפואי בבית חולים לניאדו בנתניה. בזירת הרצח נמצא צילום של תעודת הזהות של בן דרור, עליו כתב ככל הנראה: "אני חולה נפש".

גרושתו של בן דרור נפרדה ממנו לאחר שגילתה כי בגד בה. אישה נוספת עמה היה בקשר לאחר גירושיו הוציאה נגדו צו הרחקה בגין הטרדה מאיימת. המשפחה היתה מוכרת לשרותי הרווחה בכפר יונה, שם התגוררו באותה העת, ועובד סוציאלי היה מעורב בקביעת הסדרי ראיית הילדים. יום הולדתה של האם חל אתמול ועל פי החשד האב ביצע את הרצח על מנת לנקום בה בעקבות סכסוך סביב פגישותיו עם הילדים. בן דרור מוכר כבעל עבר פסיכיאטרי, בגינו אף היה מאושפז בעבר.

ממשטרת מרחב שרון נמסר כי כוחות המשטרה פרצו לדירה ברחוב בורוכוב ומצאו את האב מעט לאחר שניסה להתאבד באמצעות חיתוך ורידיו. במקום כוחות משטרה רבים, ואל הזירה הגיע גם השר לביטחון פנים יצחק אהרונוביץ שאמר: "מדובר בזירה קשה מאד". גם מפכ"ל המשטרה דודי כהן הגיע למקום.

גופות הילדים נמצאו במיטת אביהם כשעליהן סימני דקירה רבים. שימי לוי, חובש בכיר במד"א שרון, הגיע ראשון לזירת האירוע. "יצאנו לטפל באירוע של חוסר הכרה. כשהגענו, מצאנו את האב שוכב ליד שלושת הילדים, שהיו מוטלים ללא רוח חיים עם סימני אלימות קשים. האב היה פצוע אז חבשנו אותו ופינינו אותו להמשך טיפול. זה מקרה מזעזע ומאד קשה. אני אבא לשני ילדים והיה לי קשה לראות את זה באופן אישי. למרות שאנחנו רגילים לראות דברים קשים, זה היה מאוד מחריד. אנחנו בני אדם, ולא רגילים למקרים כאלה", אמר החובש. לפרמדיקים של מד"א אמר האב הדוקר: "רצחתי את ילדי, אני משוגע".

הסב לקה בהלם

הורי הילדים גרושים, והם נהגו להתגורר עם אמם בכפר יונה. האב עבר להתגורר בבניין בנתניה לפני כחצי שנה וילדיו שהו בביתו בסוף השבוע במסגרת הסכם הפרידה בין שני בני הזוג לשעבר. מבירור שנערך במשטרה עלה כי אמם של הילדים יושבת בימים אלה שבעה על מות אביה.

סבם של הילדים ואביו של החשוד ברצח היה זה שהזעיק את השוטרים למקום. למוקד המשטרתי סיפר כי בנו נמצא בדירה עם ילדיו ויש חשש שישים קץ לחייו. כפי הנראה, מוקדם יותר בנו שוחח עמו ואמר לו "הילדים שלי יהיו איתי עד סוף החיים".

הסב הגיע למקום במקביל להגעתם של כוחות המשטרה ומד"א, ולקה בהלם כששמע על שאירע בתוך הדירה. הוא פונה לקבלת טיפול רפואי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully