וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לוחם סיירת מטכ"ל שנעלם שב לביתו בריא ושלם

יהושע בריינר ורמי שני

23.7.2010 / 4:45

נדב היימן, לוחם סיירת מטכ"ל שנעלם במהלך אימון ניווט אתמול בבוקר, שב הלילה לביתו שבמושב כוכב מיכאל הסמוך לקריית גת כשהוא בריא ושלם. חברי המושב ששבו מחיפושים אחריו זיהו אותו בפתח היישוב

סוף טוב לפרשת היעלמותו של לוחם סיירת מטכ"ל: הלילה (שישי) שב נדב היימן בן ה-21 לביתו שבמושב כוכב מיכאל הסמוך לקריית גת כשהוא בריא ושלם. בכך מסתיים מבצע החיפושים שהחל לאחר שהיימן ברח מאימון "שבוע שבי" שהתקיים ביחידתו באזור יער חרובית לא הרחק מיישובו.

הלוחם הגיע לפתח המושב כשכל הציוד על גבו וזוהה על ידי מספר חברים במושב שבאותה העת שבו מחיפושים אחריו. הם הזעיקו את בני משפחתו ואלו ליוו אותו לביתו, שם הוא שוהה כעת. בצה"ל מעריכים בסבירות גבוהה כי היימן בחר להימלט מהאימון מטעמים אישיים, הערכה שתתברר בשעות ובימים הקרובים. הוא משרת קרוב לשנה וחצי ביחידה, ולקח אמש חלק באימון מתקדם.

בניסיון להבין את הנסיבות שהובילו את היימן לפרוש מחבריו ליחידה בעיצומו של התרגיל, גורמים בצה"ל ואנשי מקצוע חיצוניים קיימו שיחות עם חבריו הקרובים והרכיבו פרופיל נפשי שלו. מבדיקה בצה"ל עולה כי בזמן המסע הרגלי שקיים הלוחם עם חבריו, הוא הביע בפניהם את חוסר שביעות רצונו מהאימון. הם סיפרו עוד שהם הבחינו בו הולך בשעות הערב ומשלא חזר הם פתחו בחיפושים אחריו.

יער חרובית, האזור בו כאמור נערך האימון ממוקם בסמיכות לקו הירוק וגודלו כ-8,000 דונמים. מדובר בשטח שמאופיין בגבעות, ערוצי נחלים, בורות, יערות וחלקות חקלאיות. בעקבות היעדרות החייל, הוצא צו של אלוף לסגירת שטח וזאת על מנת לאפשר חיפושים בצורה טובה יותר.

עדכון ראשון - 00:37

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully