וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מצרים מכחישה: "הנשיא מובארק בריא לגמרי"

שר ההסברה המצרי אנאס אל-פקי הכחיש את הדיווחים על פיהם נשיא מצרים חוסני מובארק גוסס ממחלת הסרטן. "הדיווחים על מצב בריאותו שקריים ולא מבוססים על מידע אמיתי"

"הדיווחים על הידרדרות מצב בריאותו של נשיא מצרים חוסני מובארק הם שקריים לחלוטין", כך אמר הערב (שלישי) שר ההסברה המצרי אנאס אל-פקי. אל-פקי הכחיש את הדיווחים מלפני יומיים לפיהם מובארק גוסס מסרטן. "בריאותו של הנשיא טובה ורופאיו קבעו כי הוא התאושש לחלוטין בעקבות ניתוח כיס המרה שעבר בגרמניה", אמר פקי.

אל-פקי טען עוד כי דיווחי העיתונים מבוססים על שמועות בלבד ולא על מידע אמיתי. "כמובן שאנחנו מבינים את העניין בנושא כשלוקחים בחשבון את משקלה הגיאופוליטי של מצרים ואת תפקידו של הנשיא ככוח מייצב במזרח התיכון", אמר שר ההסברה המצרי.

מצבו הבריאותי של מובארק מהווה מקור לספקולציות במשך מספר החודשים האחרונים. לדיווחים על טיפולים חשאיים בחו"ל והשמועה על מחלת הסרטן הצטרף ביום שני דיווח בעיתון האמריקאי "וושינגטון טיימס", לפיו סוכנויות המודיעין באירופה מעריכות שמובארק בן ה-82 חלה בסרטן סופני, ושלא נותר לו זמן רב לחיות. בין אם הוא חולה ובין אם לאו, על פי רוב ההערכות, מובארק לא יתמודד בבחירות לנשיאות מצרים שצפויות להתקיים עוד כשנה, בנובמבר 2011.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully