וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הרופא המרדים החשוד באונס: "זה היה בהסכמה"

איילה חננאל

20.7.2010 / 14:11

חוסה פארה, הרופא ממקסיקו החשוד שסימם ואנס שתי נשים שהכיר באינטרנט, טוען כי אחת הנשים מנסה לסחוט אותו, ואילו עם השנייה הוא קיים מערכת יחסים שכללה מין בהסכמה

עוז מרון

(צילום: עוז מרון , עריכת וידיאו: גדי וינסטוק)

פרקליטו של הרופא המרדים חוסה פארה, החשוד שסימם ואנס נשים שהכיר ברשת האינטרנט, הכחיש בצהריים (שלישי) את החשדות בשמו של מרשו. עורך הדין ניל סיימון, המייצג את פארדה מטעם הסנגוריה הציבורית טען, כי "מדובר ברווק צעיר ממקסיקו, שהגיע לישראל על מנת להתמחות כמרדים. לא מדובר במישהו שגנב תרופות, אלא מניסיוני, כל רופא מחזיק בביתו תרופות".

עוד אמר עורך הדין סיימון כי התרופות שנמצאו בביתו של פארה אינן סמי הרדמה. בנוסף, הכחיש עורך הדין כי פארה אנס את הנשים. לטענתו, עם אחת מהן הוא היה אמנם בקשר, אך לא קיים עמה יחסי מין והיא מנסה לסחוט אותו. לגבי השנייה טען הרופא כי קיים מערכת יחסים שכללה מין בהסכמה ונמשכה לטענתו גם לאחר מקרה האונס הנטען.

מדברי המשטרה בדיון להארכת המעצר עולה, כי שתי הנשים התלוננו במשטרה במהלך השבועיים האחרונים על כך שנאנסו על ידי פארה, אותו הכירו באתר היכרויות באינטרנט. נציג המשטרה, רס"מ שלומי תמם, טען כי "יש חשש כי אותו אדם שהגיע לישראל לעשות התמחות כרופא מרדים, לקח תרופות מבית חולים, יצר קשר עם הנשים, ניצל את המצב, השתמש בתרופות הללו ויצר סיטואציה של אונס". עוד נטען כי מתלונתן של הנשים עולה, כי "הן מצאו עצמן פתאום עירומות מבלי שהן יודעות מה התרחש".

רס"מ תמם הוסיף, כי "מדובר באדם מסוכן לציבור, שאינו תושב ישראל, שהשתמש בחומרים על מנת לבצע את זממו, וניצל נשים תמימות. החשד הסביר קיים בתיק ואף יותר מחשד סביר. בפני בית המשפט יש פעולות חקירה נוספות, יש חשש להימלטות מאימת הדין, מסוכנות לשלום הציבור ושיבוש הליכי חקירה".

פארה, אזרח מקסיקו בן 46 נעצר אמש בחשד שאנס תושבת מודיעין, לאחר שהכיר אותה באמצעות רשת האינטרנט. על פי החשד פארה, רופא במקצועו שהגיע לארץ להתמחות בתחום ההרדמה, הזמין את האישה לביתו, שם סימם ואנס אותה. פארה חשוד שאנס אישה נוספת באותה השיטה. מעצרו הוארך בחמישה ימים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully