וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ושוב: רכבת פגעה ברכב, אישה נפצעה בינוני

איילה חננאל ואריאל נוי

19.7.2010 / 20:03

רכב פרטי ניסה ככל הנראה לחצות מעבר של רכבת ליד באר יעקב. כתוצאה מכך פגעה רכבת ברכב הפרטי ושני נוסעיו נפצעו באורח בינוני וקל. לפני שלושה שבועות אירעה במקום תאונה דומה

אישה נפגעה הערב (שני) באורח בינוני, לאחר שרכב בו נסעה התנגש ברכבת ליד באר יעקב. צוות של מגן דוד אדום שהוזעק למקום פינה את האישה לבית החולים אסף הרופא בצריפין. בעלה, שככל הנראה נהג ברכב, נפצע באורח קל ופונה אף הוא לקבלת טיפול בבית החולים.

מחקירה ראשונית עולה, כי הרכב הפרטי ניסה לחצות מסיבה שאינה ברורה עדיין, את מעבר הרכבת וכתוצאה מכך אירעה ההתנגשות. ראש לשכת התנועה של משטרת מרחב השפלה, רב פקד שי מזרחי, סיפר לוואלה! חדשות כי "בני זוג שנסעו ברכב פרטי הגיעו למחסום רכבת, שירד לקראת מעבר הרכבת. מסיבה בלתי ברורה נהג הרכב נכנס לשטח המעבר, תוך שהוא פורץ את המחסום, שובר אותו ונפגע על ידי הרכבת. אנחנו חוקרים את נסיבות התאונה".

בעקבות התאונה חלו עיכובים בתנועת הרכבות באזור. מרכבת ישראל נמסר בתגובה כי "הציבור נקרא לציית לתמרורים ולא לחצות את מסילות הרכבת שלא כחוק. כל יום לצערנו אנו נתקלים ברכב שפורץ ושובר מחסום. ברגע שהנהג לא מציית לתמרורים זה מסכן אותו ואת נוסעי הרכבת הרבים".

לפני שלושה שבועות אירעה באותו אזור בדיוק תאונה דומה. רכבת שיצאה מתל אביב לכיוון תחנת הראשונים בראשון לציון פגעה ברכב שנתקע על הפסים באזור באר יעקב. בתאונה לא היו נפגעים, אך נגרם נזק קל לרכב. ברכבת ישראל טענו אז כי נהג הקטר זיהה את הרכב שלטענתם ניסה "לגנוב" את המחסום ונתקע על הפסים. עם זאת, על פי מה שידוע למשטרה עד כה, הנהג לא שבר את מחסום הרכבת.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully