וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שתי הרוגות בהתנגשות בין משאית לרכב בצפון

עידן אבני

19.7.2010 / 12:43

רכב פרטי נמחץ תחת מערבל בטון בכביש 77 ליד רמת ישי. כתוצאה מכך, נהרגו שתי נוסעות הרכב. נוסעת נוספת, ילדה בת 18, נפצעה באורח קשה ופונתה במסוק לביה"ח רמב"ם בחיפה

שתי נשים נהרגו בצהריים (שני) ונערה נוספת נפצעה באורח קשה בהתנגשות חזיתית בין משאית לרכב פרטי בכביש 77 בין צומת המוביל לצומת רמת ישי. הפצועה הקשה נלכדה ברכב הפרטי. משטרת מרחב העמקים פתחה בחקירה לבדיקת נסיבות התאונה.

מחקירה ראשונית עולה, כי הרכב הפרטי סטה ממסלולו כשנסע מכיוון צפון לכיוון דרום והתנגש במערבל בטון. צוותים של מגן דוד אדום שהגיעו למקום נתקלו במחזות קשים כאשר ראו כי הרכב, מסוג פג'ו, נמחץ מתחת למערבל. צוות של מגן דוד אדום מאזור הכרמל שהגיע למקום קבע את מותן של נערה בת 17 ואישה בת 56. נערה נוספת בת 18 שהיתה ברכב פונתה על ידי מסוק כשהיא מורדמת ומונשמת לבית החולים רמב"ם בחיפה. היא נותחה בבטנה ויצאה מכלל סכנה.

צוותי כיבוי אש פעלו במשך זמן רב לחילוץ גופות ההרוגות מתוך הרכב המרוסק. בוחני לשכת התנועה של מרחב העמקים, בפיקודו של פקד עוזי הדר, הגיעו למקום על מנת לבדוק את נסיבות התאונה.

"תמונות קשות למראה"

ערן גולדשטיין, פארמדיק ממד"א כרמל שהגיע למקום מיד עם היוודע דבר התאונה, סיפר לוואלה! חדשות כי "הגענו למקום וראינו את רכב הפג'ו מתחת לגלגלי המשאית. שתי הנוסעות בקדמת הרכב נהרגו במקום, ולצערי לא יכולנו לעשות כלום. טיפלנו בנערה שישבה מאחור, חילצנו אותה מהרכב, ופינינו אותה לביה"ח במצב קשה. לצערי אי אפשר היה לחלץ את ההרוגות ולכן מכבי אש נאלצו לנסר את הרכב כדי שנוכל לחלץ את הגופות מתוכו".

גולדשטיין הוסיף כי מדובר בקטע כביש מסוכן מאוד בו אירעו מספר תאונות דרכים קשות. לדבריו, "מדובר בהחלט בתמונות קשות, אבל לצערי בקטע הכביש הזה זה קורה בערך אחת לשבועיים, ואנחנו כבר רגילים להגיע לכאן לטפל בתאונות קשות".

ראש מדור מבצעים בשירותי הכבאות עמק יזרעאל, רשף מיקי כהן, אמר לוואלה! חדשות כי "לתאונה הוזנקו שני צוותי כיבוי וחילוץ מעפולה ומגדל העמק. צוותי הכיבוי בהגיעם למקום, ראו רכב פרטי שחלקו הקדמי נמצא מתחת למשאית. צוות הכיבוי הראשון ביצע פעולת גרירה של הרכב מתחת לחלקה הקדמי של המשאית, חילץ את הרכב ואז התבצעו פעולות חילוץ ארוכות של שתי ההרוגות שהיו ברכב הפרטי".

קטע הכביש בו התרחשה התאונה, בין צומת המוביל לצומת רמת ישי, בנוי משני נתיבים ללא גדר הפרדה. זהו קטע כביש מסוכן ובמקום מבוצעות עבודות על מנת להרחיב אותו לשני נתיבים, אך הן יסתיימו רק בעוד כשנה. קטע הכביש כבר גבה נפגעים רבים וסומן בעבר כ"כביש אדום".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully