וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"פדופיל האינטרנט" הורשע בניסיון לאנוס בת 11

גלעד גרוסמן

15.7.2010 / 12:21

ביהמ"ש הרשיע את אבינועם ברברמן בביצוע ניסיון אונס ומעשה סדום בילדה, בעבירות מין נוספות בבת 14 וכן בביצוע שיחות מיניות עם שורה של קטינות באמצעות האינטרנט

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכה: יאיר דניאל)

בית המשפט המחוזי בתל אביב הרשיע היום (חמישי) את אבינועם ברבמן, על פי הודאתו, בביצוע ניסיון אונס ומעשה סדום בילדה בת פחות מגיל 11, בעבירות מין נוספות בבת 14 ובביצוע שיחות מיניות עם שורה של קטינות באמצעות האינטרנט. על פי הסדר טיעון, הוא יפצה את אחת הילדות ב-60 אלף שקלים והשנייה ב-10,000 שקלים, אולם הצדדים לא הגיעו עדיין להסכמה באשר לעונש שיוטל על הנאשם.

על פי כתב האישום המתוקן, הוא פנה באמצעות אתרי אינטרנט דוגמת "מומו הפרה" לילדות בנות 8 עד 14 במטרה להיפגש עמן ולבצע בהן מעשים מיניים. הוא הציג את עצמו כצעיר בהרבה מגילו האמיתי, תוך שהוא משתמש בשפה התואמת את גילן הצעיר של הילדות וזו במטרה לפתות אותן להיפגש עמו.

ואכן, הוא הצליח לגרום לשתי ילדות להיפגש עמו, האחת, כבת 11 שוחחה עמו באמצעות תוכנות להעברת מסרים מידיים ICQ ו"מסנג'ר" שהוא בן 24 ויזם עמה שיחות בעלות תכנים מיניים בוטים. ברברמן קבע להיפגש עימה בביתה ושם ביצע בה שורה של עבירות מין וניסה לאנוס אותה, ביצע בה מעשה סדום ומעשים מגונים.

שלוש שנים קודם לכן הוא נפגש עם נערה כבת 14 לאחר שיצר איתה קשר באינטרנט וסיפר לה שהוא בן 21. הוא צילם עצמו בווידאו כשהוא מענג את עצמו ושלח לה. כשהם נפגשו בביתו בתל אביב, בעל אותה ברברמן בהסכמתה וביצע בה מעשה סדום.

בנוסף, הוא נאשם כי במשך 4 שנים שוחח באינטרנט עם מספר שבע קטינות ושבמהלך השיחות השתמש במונחים מיניים בוטים וניסה לפתותן להיפגש איתו בכדי לקיים יחסי מין, הקטנה שבהן היתה בת 9 בעת המעשים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully