וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טרגדיה בגבהים: שני פועלים נהרגו בתאונות

אריאל נוי ואיילה חננאל

13.7.2010 / 14:40

פועל שעסק בשיפוצים בבית ספר פרדס חנה, נפל מסיבה לא ברורה מגובה רב ונהרג. מוקדם יותר נהרג פועל שעסק בטיפול באנטנה בתחנת המשטרה בכפר סבא, לאחר התמוטטות האנטנה

חטיבת דובר המשטרה

(צילום: שלומי גבאי)

פועל בן 45 שעסק בשיפוצים בבית ספר בפרדס חנה, נפל בצהרים (שלישי) מגובה רב ונהרג. צוות מגן דוד אדום שהוזעק למקום, ניסה לבצע פעולות החייאה בפועל, אך נאלץ לקבוע את מותו. הפועל עסוק היה בתיקון גג בית הספר הממלכתי כרכור כשנפל. הפרמדיק משה באום ממד"א שרון מסר לוואלה! חדשות כי "כשהגענו למקום המראה היה לא נעים. הוא נפגע אנושות בראשו ולנו לא נותר אלא לקבוע את מותו".

מוקדם יותר נהרג עובד נוסף בכפר סבא. יוסי גלאם, תושב יבנה בן 51, שעסק בטיפול באנטנת הקשר הראשית בתחנת המשטרה בעיר, נהרג לאחר שהאנטנה קרסה עליו. עובד נוסף, בן 26, נפצע באורח בינוני. צוותי כיבוי הוזעקו למקום על מנת לסייע בחילוץ הפועלים. צוות מד"א ירקון פינה את הטכנאי הפצוע לבית החולים מאיר בכפר סבא. סגן מפקד מרחב השרון, ניצב משנה מוריס הרוש, עומד בראש חקירת האירוע. בעקבות המקרה, פונתה התחנה מחשש לקריסות נוספות.

רב כבאי יוני בליץ מתחנת שירותי הכבאות בכפר סבא, אמר כי "האירוע יכול היה להיגמר הרבה יותר גרוע". בליץ הוסיף כי "מדובר באנטנה שעמדה על בניין המשטרה הראשי ושככל הנראה התמוטטה במהלך עבודות התחזוקה".

עוד סיפר בליץ כי "קצין כבאות של תחנת כפר סבא היה במקרה במשרדים ויצא החוצה. כששמע את הנפילה הוא החל לחלץ את אחד הלכודים ובסופו של דבר הצליח".

ממשטרת כפר סבא נמסר כי "מזה כשלושה ימים עובדת בתחנת כפר סבא חברה קבלנית, המבצעת עבודות תחזוקה בשיגרה לתרני התקשורת של משטרת ישראל. היום בשעה 10:00 לערך תורן תקשורת שהיה על גג תחנת כפ"ס קרס, מסיבה שאינה ברורה. כתוצאה מכך נהרג עובד החברה ועובד נוסף נפצע באורח בינוני ופונה לקבלת טיפול רפואי. מאחר ומדובר בתאונת עבודה, חוקרי משרד העבודה זומנו על מנת לחקור את האירוע. תחנת כפר סבא פונתה משוטריה ונערכות בדיקות מקיפות על מנת לאמוד נזקים בבניין. על מנת שלא לפגוע בשירותים הניתנים לאזרח, הועבר מתן השירות לבניין הסמוך".

(עדכון ראשון: 11:00)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully