וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מרדף בחווה: עמרי שרון סייע בלכידת גנב

רמי שני

12.7.2010 / 18:49

שני צעירים ניסו לגנוב לפי החשד ציוד רב מחוות השקמים. בנו של ראש הממשלה לשעבר רדף אחריהם ובתום הדרמה שכללה פגיעה ברכבו, הצליחו מאבטחי החווה לעצור את אחד החשודים בגניבה

בית משפט השלום באשקלון האריך היום (שני) ביומיים את מעצרו של נאסר אבו סבילה, החשוד כי פגע עם רכבו ברכב של עמרי שרון, בנו של ראש הממשלה לשעבר אריאל שרון. במשטרה חושדים כי אבו סבילה פגע ברכבו של שרון, לאחר שניסה לגנוב ציוד מחוות השקמים. אבו סבילה, תושב הפזורה הבדואית, הגיע עם רכב מסחרי לחוות השקמים בשבת בבוקר עם חבר נוסף. לפי החשד, השניים החלו להעמיס על רכב מסחרי שעמו הגיעו למקום חלקי מחברים, צינורות, ציוד השקיה וברזים.

בעת שניסו השניים לעזוב את השטח ולהימלט מהמקום בנסיעה, עמרי שרון פגש אותם והחל לרדוף אחריהם. במהלך המרדף, השניים סובבו את רכבם המסחרי ופגעו ברכבו של שרון פעמיים, בניסיון לשנות את כיוון בריחתם. בעקבות כך, הודיע שרון ליחידת האבטחה של החווה על התקרית ואנשי חברת האבטחה "פויינט", העוסקים בשמירה ואבטחה בחווה, הצטרפו למרדף אחרי החשודים בגניבה.

השטח שבו התנהל המרדף הוא חולי ומכיל ערוצי נחלים, חלקות חקלאיות, פרדסים ומטעים. כששני החשודים הבינו שהימלטות ברכב עלולה להיות בעייתית, הם ניסו להימלט מהמקום רגלית, אולם בשלב זה הצליחו המאבטחים לתפוס את אבו סבילה. החשוד השני הצליח להימלט מהמקום.

בחקירתו קשר עצמו אבו סבילה לאירוע, אך לא הודה בחשדות המיוחסים לו, בהם גניבה וניסיון פגיעה ברכב אחר נהוג בידי נהג. בעקבות הודעת הפרקליטות על הכוונה להגיש נגד אבו סבילה כתב אישום, האריכה השופטת אורית חדד את מעצרו עד ליום רביעי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully