וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

תקף את אשתו במשך שנים והטיל עליה את מימיו

קובי מנדל

11.7.2010 / 15:42

צעיר בן 29 מחדרה הורשע בהתעללות ובביצוע מעשי סדום באשתו. בין השאר הוא הטיל את מימיו בפיה ועל גופה, אילץ אותה ללקק את צואתו ומנע ממנה להתקלח

בית המשפט המחוזי בחיפה הרשיע היום (ראשון) צעיר בן 29 מאזור חדרה בביצוע עבירות מין קשות באשתו. העבירות כללו מעשי סדום רבים, התעללות, גרימת חבלה של ממש, איומים והדחה בעדות. בני הזוג נשואים זה חמש שנים, ויש להם בת בת 4.

האישה התלוננה לראשונה על יחסו של בעלה בנובמבר 2009. היא התייצבה בלשכת הרווחה במקום מגוריה וטענה, כי בעלה נוהג לאיים עליה ולנקוט נגדה באלימות פיזית ומילולית. העובדת הסוציאלית במקום הציעה לאישה לעבור למעון לנשים מוכות והעבירה את המידע למשטרה.

לפי כתב האישום שהוגש נגדו, האיש ביצע באשתו מעשי סדום רבים, ובין השאר הטיל את מימיו בפיה ועל גופה ואילץ אותה ללקק את צואתו. הוא אף סירב לתחינותיה לאפשר לה להתפנות ולהתקלח, ואילץ אותה להטיל את מימיה במטבח. רק לאחר שביצע בה שוב מעשי סדום, הוא אפשר לה לנקות את המטבח ואת גופה. במקרה נוסף אילץ הנאשם את האישה לבצע בו מין אורלי תוך שהוא מכה אותה ועולב בה, בין היתר, במילים "כלבה, תבואי לפה". במשך כשעתיים, ביצע בה הנאשם מעשי סדום תוך שהוא מושך בשערה ומכה אותה. משלא הגיע לסיפוק מיני, הוא בעט בה והטיח בה: "אי אפשר לעשות איתך שום דבר, כל הזמן מתלוננת שכואב לך".

הנאשם הכחיש את המעשים המיוחסים לו וטען כי מטרת הגשת התלונה למשטרה היתה הרחקתו מהבית בשל הנזק הכלכלי שהסב לאשתו בהימוריו. השופט יוסף אלרון קבע בהכרעת הדין כי עדות המתלוננת "מהימנה מעבר לספק הסביר ועדותה, משתלבת ביתר הממצאים באופן שלא מותיר ספק סביר בנכונותה, בעוד גרסת הנאשם הופרכה לחלוטין". הוא הוסיף כי "המתלוננת בעדותה, שבה וסיפרה על האירועים השונים תוך שעשתה זאת בעדות רווית פרטים, בדיבור קולח ונהיר ולא אחת תוך שהשתמשה בתנועות ידיים וגוף על מנת להמחיש את דבריה. מן הראוי לציין כי גם ניסיונות הנאשם להוציאה משלוותה, בקריאות ביניים, גיחוך וצחוק לא מנעו ממנה לעמוד על גרסתה", הוסיף השופט.

באשר לנאשם ציין השופט אלרון כי "הוא שיקר לאורך כל ההליכים הפליליים בעניינו, החל מפתיחת החקירה וכלה בעדותו בבית המשפט. כן הבהיר כי בניגוד גמור למצופה מאדם חף מכל עבירה, הנאשם אף לא טרח להכחיש פרטים מהותיים באישומים נגדו, כגון הכאתה עד חבלתה באוזנה ומניעתה מלהתקלח לאחר שהטיל עליה את מימיו במטבח ביתם, והסתפק בטענה כי 'אינו זוכר' מקרים אלו בלבד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully