וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נעם שליט: מוכנים לשהות ארוכה מול בית רה"מ

אביו של החייל החטוף ממשיך להתבצר בפסימיות. "לצערי אני יותר מדי מנוסה ואני לא אופטימי". על השהות במאהל המחאה: "אם לא נפעל, הסיכויים שנראה את גלעד בבית הם קטנים"

יומיים לאחר הפגישה שקיים עם ראש הממשלה בנימין נתניהו, ממשיך נעם שליט להביע פסימיות בנוגע לאפשרות שבנו גלעד ישוב בקרוב הביתה. בראיון לקול ישראל אמר הבוקר (ראשון) אביו של החייל החטוף כי "עד כמה שידוע לי, המשא ומתן לא מתנהל, אלא תקוע בצורה כזאת או אחרת, לצערי. אין כרגע איזשהו אופק שאפשר להסתכל עליו. ראש הממשלה אולי קצת יותר אופטימי, אבל לצערי אני יותר מדי מנוסה בעניין הזה, ואני לא אופטימי".

לאחר שהמשפחה זכתה לתמיכה נרחבת בציבור בעקבות הצעדה שהחלה במצפה הילה והסתיימה בירושלים, אמר נעם שליט כי "זו המטרה. החלטנו שאנחנו מביאים את הנושא למבחן הציבורי, בהיעדר כלים אחרים. אני בהחלט חושב שהדברים עומדים במבחן הציבורי, הציבור הצביע בהמוניו ואף פוליטיקאי לא יכול להתעלם מכל העם, מרצון הציבור ומהתמיכה הרחבה הזאת שהפגין הציבור ועדיין מפגין, גם מול בית ראש הממשלה".

נעם חזר על דבריו מתום הפגישה עם נתניהו ורעייתו שרה, לפיהם "אין עדיין בשורות שיכולות לעודד אותנו ולבשר לנו שהשחרור של גלעד קרוב". בנוגע לאפשרות של שהות ארוכה במאהל מול מעונו של ראש הממשלה בירושלים, אמר שליט כי "אנחנו מוכנים לזה וחווינו כבר בארבע השנים האחרונות הרבה תסכולים ואכזבות. אנחנו מוכנים כרגע להמשיך בזה, אין לנו ברירה אחרת. אם לא נפעל, הסיכויים שנראה את גלעד בבית הם קטנים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully