וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

פרשת הולילנד: אולמרט נחקר בפעם השלישית

ראש הממשלה לשעבר אהוד אולמרט התייצב הבוקר בפעם השלישית לחקירתו בפרשת הולילנד. אולמרט חשוד בעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים והלבנת הון

החלה חקירתו של ראש הממשלה לשעבר, אהוד אולמרט, הבוקר (ראשון) במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה בעניין החשדות נגדו ב"פרשת הולילנד". זו חקירתו השלישית של אולמרט בפרשה. אולמרט חשוד בעבירות של שוחד, מרמה והפרת אמונים והלבנת הון בתקופות בהן כיהן כראש עיריית ירושלים וכשר התמ"ת.

סבב החקירה הקודם של אולמרט היה בסוף חודש מאי, אז הוא נחקר במשרדי היחידה הארצית לחקירות הונאה במשך שמונה שעות. החוקרים שאלו את ראש הממשלה לשעבר על מידת מעורבותו בפרוייקטים השונים בפרשה - הולילנד, צוק מנרה והזרע ובתוך כך בדקו האם הוא קיבל שוחד כדי לקדם אישורים להרחבת הבנייה, הן בתקופת כהונתו כראש עיריית ירושלים והן כשר התעשייה, המסחר והתעסוקה. בסביבתו אמרו לאחר החקירה כי הוא השיב על כל שאלות החוקרים. לפי החשד, בעת שכיהן כראש עיריית ירושלים קיבל אולמרט שוחד של למעלה ממיליון שקלים כדי לקדם את פרויקט הנדל"ן "הולילנד".

לאחר החקירה הראשונה אמר יועץ התקשורת של אולמרט, אמיר דן, כי ראש הממשלה לשעבר לא הופתע מהשאלות והשיב על כולן. עוד ציין דן כי אולמרט שוחרר ללא תנאים מגבילים, מלבד העובדה שנאסר עליו להיות בקשר עם המעורבים האחרים בפרשה. למרות זאת, אולמרט נצפה לאחר חקירתו בחתונת בתו של אריה דרעי, כשהוא משוחח עם מספר מהמעורבים בפרשה, ביניהם ראש לשכתו לשעבר שולה זקן.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully