וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

"ישראל תספוג הפסד עצום אם תתקוף בלבנון"

על רקע ציון ארבע שנים למלחמת לבנון השנייה, הכריז סגנו של מזכ"ל חיזבאללה נסראללה, נעים קאסם, כי אם ישראל תתקוף, היא תספוג הפסד גדול עוד יותר ממה שספגה במלחמה

סגן מזכ"ל חיזבאללה, נעים קאסם אמר אמש (שישי) כי הארגון ייתן תגובה מוחצת אם יותקף על ידי ישראל. קאסם, סגנו של מזכ"ל חיזבאללה השייח' חסן נסראללה, אמר כי תל אביב תספוג הפסדים עצומים אם תחליט לפתוח במלחמה נוספת נגד לבנון.

"אם תוצאות המלחמה ביולי היו כשלון הישראלים, אז ישראל תספוג הפסד עצום במתקפה הבאה שלה", אמר קאסם בראיון לתחנת טלוויזיה סורית.

הדברים נאמרו לאחר שביום רביעי האחרון חשף צה"ל צילום אווירי מעודכן של הכפר השיעי אל חיאם שבדרום לבנון ובו מיפוי של מחסני התחמושת, הבונקרים והמפקדות שמחזיק חיזבאללה בכפר.

מדובר למעשה במיפוי המשמש כחלק מבנק המטרות של צה"ל. לדברי קצין בכיר, צה"ל מחזיק במיפוי הכפרים השיעים שבדרום לבנון ולדבריו, מסיום מלחמת לבנון התעצם חיזבאללה והוא מחזיק היום במאגר של למעלה מ-40,000 רקטות.

ברשות חיזבאללה ישנן כמה מאות רקטות המסוגלות להגיע למרחק של מאות קילומטרים. "על פי המודיעין שיש בידי צה"ל, מחזיק חיזבאללה במחסני תחמושת בתוך הכפרים כפי שנמצא באל חיאם, כאשר התחמושת מוחזקת בתוך בנייני מגורים ובמקרים מסויימים במרחק של מטרים בודדים מבתי ספר בכפרים", אמר. הגורם הוסיף כי אם תפרוץ מלחמה החיזבאללה מסוגל לשגר מדי יום לעבר ישראל 500 עד 600 רקטות.

עדכון ראשון: 23:41

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully