וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד ב"פגע וברח" ברחובות: לא השתכרתי

איילה חננאל

7.7.2010 / 13:26

שגיא גמליאל, החשוד בדריסתו למוות של שמואל רוטשטיין ברחובות לאחר שנהג בגילופין, אמר בשחזור התאונה כי שתה עם חבריו, אך לא היה שיכור. "פשוט נלחצתי" אמר, והביע חרטה על נטישת הזירה

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

"שתינו כמה דרינקים, עשינו קצת צחוקים, ואז נסעתי – אבל לא הייתי שיכור" - כך אמר היום (רביעי) שגיא גמליאל, החשוד בהריגת שמואל רוטשטיין בתאונת "פגע וברח" , בעת שחזור בזירת התאונה. גמליאל בן ה-19 הביע חרטה על שברח מזירת התאונה שאירעה אתמול לפנות בוקר. "אני מצטער, לא התכוונתי לברוח, פשוט נבהלתי", אמר בעת השחזור.

גמליאל סיפר לחוקריו כי לא יכול היה להבחין ברוטשטיין, וטען: "לא היתה לי אפשרות לעצור". לדבריו, הוא נהג במהירות שאינה עולה על המהירות המותרת, והמנוח התפרץ לכביש על מנת לחצותו, כך שלא נותר לו די זמן כדי להגיב ולעצור את הרכב. לאחר מכן המשיך החשוד והסביר כי נמלט מהמקום מכיוון ש"נחלץ ונבהל". גמליאל יועבר לבדיקת סמים ואלכוהול בדם וכן המשטרה תבדוק אם נהג במהירות מופרזת.

מעצרו של גמליאל הוארך בבית משפט השלום בראשון לציון בשישה ימים. גמליאל חשוד שנהג בשכרות ותחת השפעת סמים וגרם למותו של הולך הרגל רוטשטיין בן ה-67, וכן ששיבש הליכי חקירה. בדיון הארכת המעצר אמר נציג המשטרה כי בת זוגו של גמליאל שהיתה עמו ברכב בעת התאונה סיפרה בחקירתה כי הוא שתה משקאות אלכוהוליים בטרם החל לנהוג, דבר שהוביל לפגיעה ברוטשטיין בצומת הרחובות הרצל-האמוראים ברחובות.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully