וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

דיווח: 7 ספינות מאירופה ייצאו למשט לעזה

ארגון אירופי הפועל להסרת המצור על רצועת עזה הודיע כי המשט השני לעזה יכלול שבע ספינות מאירופה שינסו להגיע לרצועה. הארגון ציין, כי 9,000 איש ביקשו להצטרף למשט

משט נוסף בדרך לעזה? הארגון האירופי המכנה את עצמו - "הקמפיין האירופי למען הסרת המצור על עזה" הודיע היום (שלישי) כי שבעה כלי שייט מאירופה יצטרפו למשט השני לעזה, במטרה לשבור את המצור, כך דווח בסוכנות הידיעות הסינית.

בהודעה שנמסרה מהארגון, ממקום מושבו בבריסל, נאמר כי עשרות מתנדבים ביקשו להצטרף למשט. "משט החופש השני יביא הפתעות לצד הישראלי. אחת ההפתעות היא הצטרפותם של שבעה כלי שייט למשט, שיהיה גדול יותר מקודמו", נמסר מהארגון. לדברי גורמים בארגון, "הודענו על ההרשמה למשט לפני שלושה שבועות, ועד כה 9,000 איש הגישו בקשה להצטרף".

בתוך כך התייחס היום הרמטכ"ל רב אלוף גבי אשכנזי לניסיון להוציא אל הפועל משט שייצא מלבנון בדרכו לרצועת עזה. במהלך דיון בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת אמר אשכנזי כי "צריך לעשות כל מאמץ שמשטים לא ייצאו לדרך. המטרה שלהם היא להביך את ישראל. מדינת קפריסין לא אישרה למשטים לצאת מתחומה. הודענו שנפעל נגד אוניות שיפרו את הסגר. עכשיו מנסה להתארגן משט לבנוני עם נשים וחברי פרלמנט. מארגן המשט מתקשה לממש את מה שרצה לעשות, אך לאט לאט מתארגנים. ישראל וצה"ל מנסים למנוע את יציאתו בדרכים גלויות וחשאיות, אך לא תמיד זה עובד".

הרמטכ"ל רב אלוף גבי אשכנזי התייחס היום (שלישי) לניסיון להוציא אל הפועל משט שייצא מלבנון בדרכו לרצועת עזה. במהלך דיון בוועדת החוץ והביטחון של הכנסת אמר אשכנזי כי "צריך לעשות כל מאמץ שמשטים לא ייצאו לדרך. המטרה שלהם היא להביך את ישראל. מדינת קפריסין לא אישרה למשטים לצאת מתחומה. הודענו שנפעל נגד אוניות שיפרו את הסגר. עכשיו מנסה להתארגן משט לבנוני עם נשים וחברי פרלמנט. מארגן המשט מתקשה לממש את מה שרצה לעשות, אך לאט לאט מתארגנים. ישראל וצה"ל מנסים למנוע את יציאתו בדרכים גלויות וחשאיות, אך לא תמיד זה עובד".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully