וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

רימון הושלך לעבר מסעדה בנתניה, אישה נפצעה

איילה חננאל ואריאל נוי

4.7.2010 / 0:04

אישה נפצעה באורח קל-בינוני, לאחר שרימון הלם הושלך לעבר סניף של מסעדת "בת האיכר", השייכת למשפחת אבוטבול. רק אתמול הוצת הסניף, יחד עם שני סניפים נוספים

לא שקט בנתניה: אישה נפצעה אמש (שבת) באורח קל עד בינוני מרימון הלם שהושלך לעבר מסעדת "בת האיכר" ברחוב שער הגיא בעיר. צוותי מד"א הגיעו למקום והגישו לה טיפול רפואי. הפצועה היא אחת העובדות במסעדה.

המסעדה ברחוב שער הגיא היא אחת משלוש מסעדות של רשת "בת האיכר" בבעלות משפחת אבוטבול, אשר רק שלשום הוצתו. בכל הדליקות לא היו נפגעים. אחת משלוש המסעדות, בה התבצע ניסיון חיסול של צ'רלי אבוטבול לפני כשנתיים, נשרפה כליל. צוותי כיבוי אש הצליחו להשתלט על הדליקות בשאר המקומות.

בעקבות אירועי הלילה אמרו גורמים בעולם התחתון בעיר כי מדובר ב"פגיעה רצינית במעמדה של משפחת אבוטבול. ניתן האות לפרוץ מלחמות עולם תחתון בעיר נתניה". בחודש ספטמבר 2008 ניסו אלמונים להתנקש בחייו של צ'רלי אבוטבול במסעדה שבאזור התעשייה. ארבעה בני אדם נפצעו בניסון הרצח, ביניהם צ'רלי אבוטבול עצמו. מאז אותו אירוע הוצבו שוטרים בפתח מסעדות הרשת והזהירו את הנכנסים מפני הסיכון שבבילוי במקום.

בתחילת שנת 2009 נזרקו שלושה רימוני הלם לעבר סניפי רשת המסעדות. כל מקרה כזה הביא להוצאתו של צו סגירה למסעדות על ידי המשטרה. גורמים בנתניה טענו כי המצב "גרם לשיתוף פעולה בין העבריינים למשטרה מאחר שמטתרתם של משלכי הרימונים היא לגרום לפרנסואה אבוטבול הפסדים" ובפעם האחרונה שהושלך רימון לעבר המסעדה בערב יום העצמאות 2009, הסכימה המשטרה לא להוציא לרשת המסעדות צו סגירה בהתאם להסכם שנחתם עם בעליה.

לאחר השלכות הרימונים נעצרו שני חשודים בפעולה - אחד מהם ויקי עטייה, עבריין מוכר הנחשב לסגנו של ראש ארגון הםפשע ריקו שירזי. לאחר מספר ימים במעצר שוחררו שני החשודים, בלא שהוגשו נגדם כתבי אישום.

עדכון ראשון 22:26

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully