וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השר הרצוג: לא הדלפנו על פגישת בן אליעזר

בעבודה מכחישים כי ההדלפה על פגישתם של שר התמ"ת בן אליעזר עם שר החוץ הטורקי ללא ידיעתו של ליברמן הגיעה מתוך המפלגה. השר הרצוג: "לדעתי זה יצא מסביבת מי שנעלב"

שר הרווחה יצחק (בוז'י) הרצוג התייחס הבוקר (חמישי) לפרסומים אמש לפיהם השר בנימין בן אליעזר נפגש עם שר החוץ הטורקי אחמט דאווט אולו בשליחות ראש הממשלה בנימין נתניהו וללא ידיעת שר החוץ אביגדור ליברמן. הרצוג שלל את האפשרות שההדלפה על הפגישה לתקשורת הגיעה מגורם במפלגת העבודה.

"כולם יודעים שיש לי לא מעט ויכוחים עם שר הביטחון אהוד ברק", אמר הרצוג בראיון לגלי צה"ל, והוסיף כי הוא "לא מאמין לרגע שיש לו יד ורגל בהדלפה הזאת. זה לא משרת אינטרס ישראלי, וזה לא נכון לחשוב שכך זה קרה. אם כבר, לדעתי אולי אפשר לחשוב שזה יצא מסביבת מי שנעלב".

הרצוג התייחס בדבריו לשר החוץ ליברמן שכאמור לא עודכן על קיום הפגישה, והביע אתמול זעם רב לאחר היוודע דבר הפגישה. צחי משה, יועץ התקשורת של ליברמן אמר כי "שר החוץ רואה בחומרה רבה את העובדה שהדבר נעשה בלי לעדכן את משרד החוץ. זו פגיעה בכל הנורמה של מנהל תקין ופגיעה קשה באמון בין שר החוץ לראש הממשלה. השר ליברמן מבקש לברר את העניין עד תום".

אמש, התייחסה לשכת ראש הממשלה לדבריו הקשים של שר החוץ ליברמן. מהלשכה נמסר כי "השר בן אליעזר דיווח לראש הממשלה נתניהו על פניה אליו מצידה של אישיות טורקית, לגבי פגישה בלתי רשמית. ראש הממשלה לא ראה מניעה לקיום פגישה כזאת, לאחר שבשבועות האחרונים היו יוזמות מגוונות למגעים עם טורקיה בידיעת משרד החוץ. אי העדכון לגבי הפגישה המסוימת הזאת נבע מסיבה טכנית בלבד. ראש הממשלה נתניהו עובד בשיתוף פעולה מלא עם שר החוץ ליברמן ויברר עימו את פרטי המקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully