וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

4 שנים למלחמה: "הנחתנו מכה קשה על חיזבאללה"

28.6.2010 / 18:23

שר הביטחון נשא דברים בפני משפחות שכולות בטקס לציון ארבע שנים למלחמת לבנון השנייה. לדבריו, "נתקלנו בקשיים במוכנות ובדרך הפעלת הכוח, אבל אומץ לבם של הלוחמים ודבקותם במשימה הצודקת הנחיתו מכה קשה על האויב"

גדעון צנטנר

(צילום: גדעון צנטנר; עריכה: רן צימט)

שר הביטחון אהוד ברק נשא הערב (שני) דברים לזכר הנופלים במלחמת לבנון השנייה. בנאום בפני משפחות שכולות בטקס שנערך בהר הרצל בירושלים אמר ברק: "כחברה אנו מכירים בחוב המוסרי והציבורי למורשת הנופלים. עלינו לכונן חברת מופת כדי שנהיה ראויים לקורבנם ולכאבכם. ישראל קמה במאבק עיקש, ואנחנו חבים את ההצלחות וההישגים שלה לאלה שמסרו את נפשם במאבק על ריבונותנו וזכותנו לחירות".

ברק המשיך ואמר כי "בניכם הם מהמובחרים ביותר בתולדות העם היהודי. כיום המדינה חזקה ובטוחה. ישראל פועלת באזור קשה על פי קוד מוסרי. עוצמתנו הביטחונית מרתיעה כל אויב ומעמדה זו ידנו מושטת לשלום לכל שכנינו". שר הביטחון הוסיף, כי "במלחמת לבנון השנייה נתקלנו בקשיים במוכנות ובדרך הפעלת הכוח. אומץ לבם של הלוחמים ודבקותם במשימה הצודקת – הגנה על יישובי הצפון הנחיתה מכה קשה על אויבנו. בכל מפגש עם חיזבאללה ידם של חיילי צה"ל היתה על העליונה".

ברק התייחס בדבריו גם לשביו של החייל גלעד שליט. "השבוע מלאו ארבע שנים לנפילתו של גלעד שליט בשבי. חובתנו להחזירו הביתה ואני מבטיח שאנו פועלים בדרך זו", אמר ברק. שר הביטחון סיים את נאומו בפנייה למשפחות השכולות: "בשעה זו נחבק אתכם ונישא תפילה. יהי זכר הנופלים ברוך", הוא הצהיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully