וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיקי גולדווסר: "על כשלים משלמים ביוקר"

קובי מנדל

25.6.2010 / 13:01

ברחבי הארץ נערכות פעיליויות רבות לציון יום השנה הרביעי לחטיפת גלעד שליט. בנהריה נאמה מיקי גולדווסר, אמו של אהוד שנחטף ללבנון ונהרג: "לשים תמונה לראווה בלשכה ולומר שעושים למען שחרורו הכל זה לא מספיק"

טל אנגלנדר

(צילום: טל אנגלנדר, עריכה: עידן גוראל)

לרגל יום השנה הרביעי לחטיפתו של החייל גלעד שליט, יזמו הפעילים למען שחרורו פעולות מחאה רבות. כ-600 בני אדם השתתפו בצהריים (שישי) בתהלוכה ובעצרת בנהריה, בקריאה לשחרור החייל החטוף .

מיקי גולדווסר, אמו של החייל אהוד גולדווסר שנחטף ללבנון ונהרג, אמרה בארוע כי "גלעד נחטף ולא חזר בשל כשלי הממשלה ועל כשלים יש לשלם ביוקר. לשים תמונה לראווה בלשכה ולומר שעושים למען שחרורו הכל זה לא מספיק. גלעד צריך להיות בסדר העדיפויות הראשון של ישראל. לצערי, אטימות היא הסיבה שגלעד לא שב עד היום למשפחתו".

בתל אביב, נסעו הבוקר עשרות אופנוענים בשיירה שביקרה בשגרירויות הזרות בעיר וקראה לממשלות לסייע בשחרור שליט.

ענבל ברוורמן, החברה ב"לשכת הגיוס האזרחית למען גלעד שליט" שארגנה את השיירה, סיפרה לוואלה! חדשות על האירוע. "אנחנו בעצם זועקים את זעקת העם הפשוט למען גלעד. אנחנו אומרים לאלה שבראש, לאלה שבאו"ם ולאלה שמחליטים - הגיע הזמן להחליט. או שאתם זונחים חייל חי או שאתם עוזרים לשחרר אותו מהשבי".

"יצאנו בשיירה לחמש השגרירויות של החברות הקבועות במועצת הביטחון של האו"ם ולמטה הצלב האדום. נמסור לנציגויות איגרות המיועדות לראשי הממשלות, ואף ניפגש עם שגרירי בריטניה, צרפת וארה"ב", אמר ברוורמן.

ב-13:30 צפויים הפעילים לערוך הפגנת מחאה עם ילדים ואמהות תחת הכותרת "אמא, זה יכול לקרות גם לך", מול הקריה בתל אביב ובערב יערכו במקום קבלת שבת.

הפגנת אופנוענים למען שליט. אורי לנץ
הפגנת אופנוענים למען שליט/אורי לנץ

ראש מטה המאבק למען שחרור גלעד שליט, שמשון ליבמן, אמר לוואלה! חדשות כי ישנה פעילות רבה מאד סביב יום השנה הרביעי לחטיפת שליט. "יש היום תהלוכה בנהריה, מחר יש הפגנה בבית קמא, צלצלו אליי בתי ספר שבכוונתם להפריח בלונים. השטח ער מאד. יש תרומות, מארגנים אוטובוסים ויש עשייה ללא הפסקה".

הפעילים נערכים לאירוע השיא המתוכנן במסגרת המחאה - שיירה שתצא ביום ראשון למסע בן 11 ימים ממצפה הילה לאוהל מחאה בירושלים. "אנחנו יוצאים ביום ראשון בבוקר למסע, כשבדרך יצטרפו אלינו חברי כנסת ואישים רבים אחרים", אמר ליבמן. "בדרך יהיו אירועים כמעט בכל עיר שנגיע אליה. כך למשל ייערך קונצרט פתוח של התזמורת הפילהרמונית למען גלעד בניצוחו של זובין מהטה. נגיע לירושלים ונישאר בה ימים, ואף שבועות. כמה שיידרש", סיכם ליבמן.

(עדכון ראשון: 11:30)

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully