וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חשד: שוטר השתתף בהפעלת הימורים באינטרנט

קצין משטרה ו-27 בני אדם נוספים, נעצרו בחשד שהפיצו כרטיסי הימורים באינטרנט בהיקף של עשרות מיליוני שקלים. בין העצורים גם בעלי רשת הפצת הכרטיסים ובעלי הפיצוציות שבהן נמכרו

קצין משטרה בדרגת רב פקד נעצר היום (שלישי) במסגרת חקירת רשת הימורים באינטרנט. לפי החשד, הקצין היה חלק מרשת של מפיצי כרטיסים המשמשים להימורים באינטרנט בהיקף של עשרות מיליוני שקלים ובין היתר הוא חשוד בביצוע שורה של עבירות הלבנת הון, סיוע לארגון הימורים ועבירות מס. בנוסף לקצין המשטרה נעצרו גם 27 חשודים נוספים, ביניהם בעלי רשת הפצת הכרטיסים, המפיצים האזוריים שלהם וכן בעלי פיצוציות מרחבי הארץ אשר לפי החשד מכרו את אותם כרטיסים. החשודים יובאו היום להארכת מעצרם בבית משפט השלום בראשון לציון.

מעצרם של המעורבים ברשת הפצת כרטיסי ההימורים באינטרנט מגיעה לאחר שנתיים של חקירה סמויה של היחידה הארצית למאבק בפשיעה כלכלית, כוח המשימה למאבק בהימורים באינטרנט מיחידת להב 433, רשות המסים וצוות של פרקליטים מהמחלקה הכלכלית והאזרחית בפרקליטות המדינה. משרד חקירות מס הכנסה תל-אביב ברשות המסים, חוקר את היבטי המיסוי בפרשה הכוללים בין היתר חשדות בדבר אי -דווח לרשויות המס על עמלות הפצה, דיווח חלקי על שכר לעובדים ואי-דווח של בעלי הפיצוציות ומעורבים נוספים בפרשה על הכנסותיהם .

החקירה משתלבת באסטרטגיית התקיפה המשולבת שמובילה פרקליטות המדינה בתקופה האחרונה נגד תופעת ההימורים באינטרנט. במסגרת אסטרטגיה זו תוקפות רשויות החוק את התשתית הכלכלית עליה מתבססים אתרי ההימורים במטרה להביא לצמצום משמעותי של התופעה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully