וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חברי החשוד בדריסת חשין: "הוא לא מפלצת"

איילה חננאל

22.6.2010 / 0:01

"אל תאמינו לכל מה שאתם קוראים בתקשורת", כך מבקשים חבריו של טל מור, הנהג שחשוד כי דרס למוות את בנו של השופט בדימוס מישאל חשין. "כל אחד מכם יכול להיות הוא"

חבריו של טל מור, הנהג החשוד שדרס למוות את בנו של השופט בדימוס מישאל חשין, שניאור, אמרו אתמול (שני) לוואלה! חדשות כי דמותו של מור כפי שהצטיירה בתקשורת, אינה משקפת את המציאות. "ברצוננו למסור את תנחומינו למשפחת חשין. אין ספק כי שניאור היה אדם דגול וכי מדובר באבידה ענקית", אומרים החברים. "אנו פונים לציבור בבקשה שלא להאמין לתמונה שהצטיירה בתקשורת לגבי טל. הוא לא מפלצת בעל דמעות תנין. הדמות שעולה מהכתבות ומהטוקבקים פשוט לא הוגנת ועושה לו עוול".

"כל עם ישראל כואב את מותו הטראגי של שניאור וכנראה שרובכם הייתם רוצים לראות את טל תלוי בכיכר", אמרו החברים. "אבל, אנחנו מבקשים להזכיר לכם שאף אחד לא יודע עדיין את כל העובדות - לא המשטרה, לא העיתונאים, לא אנחנו ובטח שגם לא אתם. אנחנו רק מבקשים מכם לחכות קצת לפני שאתם גוזרים את דינו. חכו לשמוע עוד עובדות ואל תאמינו ישר לכל מה שאתם קוראים ושומעים בכתבות, יש שם פשוט שקרים. היום בערב, שהחבר'ה יבואו לראות אצלכם את המונדיאל, תסתכלו עליהם שנייה, אנחנו מבטיחים לכם שכל אחד מהם יכול להיות טל מור", סיכמו החברים. "אנו מקווים שהמשפחות לא ידעו עוד צער".

שניאור חשין, בן 43 תושב תל אביב, הובא אמש למנוחות בקיבוץ גבעת השלושה. הוא הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. הוא נמצא ביום שישי בבוקר כשהוא מוטל בצד הדרך בכביש מספר 5, במפגש עם כביש 444. צוות טיפול נמרץ של מד"א שהגיע למקום קבע את מותו. כ-14 שעות לאחר התאונה הסגיר עצמו טל מור למשטרה.

במשטרה בודקים האם מור, בן 26 מכפר ברוך היה שתוי לאחר ששב מבילוי לילי בשני מועדונים. המשטרה מסרה כי למור יש עבר פלילי בתחום עבירות הסמים ותקיפת שוטרים. עוד דווח כי מור נסע ללא רישיון נהיגה בתוקף, לאחר שלא שילם דו"חות תעבורה רבים, ועשה שימוש ברשיון נהיגה אמריקאי, שלא תקף בישראל.

עדכון ראשון: 22:01

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully