וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המופע של קרליק נמשך: "הרוצח איים לפגוע בי"

21.6.2010 / 17:18

דמיאן קרליק, הנאשם ברצח משפחת אושרנקו המשיך במתן עדותו בבית המשפט. לדבריו, "הרוצח האמיתי" והמיסתורי "ולאד", אודותיו סיפר אתמול, קשר אותו במטבח ורצח ברצף את בני משפחת אושרנקו

דמיאן קרליק שהואשם ברציחתם של ששת בני משפחת אושרנקו בחודש אוקטובר האחרון המשיך היום (שני) לשטוח בפני בית המשפט המחוזי בפתח תקווה את גרסתו המפתיעה לרצח המשפחה. לאוזניהם המשתאות של השופטים והקהל בבית המשפט סיפר קרליק כיצד שכב במטבח של בית המשפחה כשהוא כבול בידיו וברגליו באזיקונים, גרב תחובה בפיו והרוצח האמיתי לכאורה, אותו "ולאד" מסתורי עליו סיפר לראשונה אתמול, מחסל בזה אחר זה את בני המשפחה.

לאחר שאתמול סיים את מתן העדות במשפט, סיפר קרליק כי ולאד פנה לחדר של אב המשפחה דימיטרי כשספל מים בידו וכששב כעבור כמה דקות "היה שקט מאיים". כעבור כ-20 דקות שמע קרליק לדבריו רעשים בדלת, "שמעתי קולות של מאבק, שמעתי את ולאד שואל בבירור - 'אתה רוצה לחיות?' ואז שמעתי את קולו הצרוד של הסבא אדוארד ואז ולאד שואל אותו – 'איפה כל החומרים, איפה כל המסמכים, האם יש משהו בכספת, האם יש משהו בחנות?' אחר כך היה שקט".

קרליק המשיך בתיאור אירועי הלילה וסיפר שלאחר מכן הגיע ולאד למטבח כשסכין בידו, הסיר את הכפפות שחבש, שטף את ידיו ושב לחדרו של דימיטרי. כעבור כחצי שעה, לדברי קרליק, שמע שוב את דלת הדירה נפתחת והפעם, סיפר, הבחין בטניה אושרנקו שחלפה במסדרון. "התחלתי להשמיע קולות, היא הסתובבה לעברי, התרחבו לה העיניים מההפתעה. באותו רגע ניגש ולאד בריצה וכיסה את פיה בידו והוביל אותה לחדר של דימיטרי. שמעתי שהם התחילו לשוחח – היא שאלה אותו 'מי אתה, מה אתה עושה פה?' ואז שאלה אותו על הילדים והוא השיב שהילדים בסדר – 'תתנהגי יפה והם יהיו בסדר'".

"החלטת להיאבק בנו"

לדברי החשוד המרכזי ברצח, ולאד הורה לטניה לשלוח הודעה לבעלה ולבשר לו שהכול בסדר לאחר מכן סיפר כי שמע את טניה צורחת והתחיל מאבק ואז שוב ראה את ולאד מגיע עם סכין. "הוא אמר לי – 'עוד פעם תשמיע קול אני אחתוך לך את הלשון'".

קרליק המשיך ותיאר כיצד אב המשפחה נכנס לדירה כשבידו קסדת אופנוע לבנה, "ולאד התנפל עליו מאחור, בידיים שלו היה סכין, הוא התחיל להרביץ לו, הקסדה נפלה, הכול התרחש מול עיניי". לדבריו, ולאד אמר לדימיטרי – "החלטת להיאבק בנו". לדברי קרליק, דימיטרי ניסה לקום ואז ולאד רצח אותו. לאחר שהסתיים כביכול מסע הרציחות, אמר קרליק כי ולאד שיחרר אותו ואמר לו – "אני מקווה שתתנהג בשקט". לאחר מכן סיפר כיצד גרר אותו ולאד לחדר השינה של דימיטרי ואמר "הרגשתי כמו צעצוע בידיים שלו".

קרליק סיפר שראה את גופתו של אדוארד שרועה לצד המיטה וגופתה של טניה שכובה על המיטה, אז אמר לו ולאד – "תסתכל ותזכור, אם אתה אי פעם תגמגם משהו עלינו, איתך ועם משפחתך יקרה אותו דבר. תזכור ותשתוק, נמצא אותך בכל מקום אם יהיה לנו צורך". קרליק הוסיף שלאחר מכן הוא ו-ולאד נכנסו לחדר האמבטיה בדירה של משפחת אושרנקו ואז לדבריו ולאד הבחין בבוידם והוציא משם תיק שחור שהכיל דיסקים, תצלומים, מצלמה ושני רשמי-קול.

קרליק: המשטרה התעללה בי

קרליק המשיך בתיאורו כיצד לאחר מכן שפך ולאד בנזין בדירה והורה לו לצאת ממנה. "שאלתי אותו מה עם הילדים, הוא לא ענה". כאשר הגיע לביתו הסביבות השעה 8:00 בבוקר שאלה אותו אשתו היכן היה, אולם הוא סירב לפרט. "דמיינתי בראש את פניו צמאות הדם של ולאד, את הפרצוף החצוף והמאושר של קירפיצ'וב (מ"מ ראש העיר ראשל"צ ומי שלדברי קרליק עומד מאחורי הרצח – ג.ג.), ביקשתי שלא ישאלו אותי שום דבר". הוא סיפר שלאחר מכן היה חייב להתבודד ולכן נסע לאילת ומשם חצה את הגבול לטאבה שבסיני.

לאחר מכן סיפר קרליק כי עד כה שמר בסוד את גרסתו כי במשטרה השפילו אותו ואת בני משפחתו מבחינה פסיכולוגית ופיזית והוא הרגיש שמישהו במשטרה קיבל "הוראה מלמעלה" להפעיל עליו לחץ כדי שייקח את כל האשמה על עצמו.

אתמול העיד קרליק לראשונה ואמר כי הודה במעשים שלא ביצע, ושמאחורי רצח משפחת אושרנקו עומדים למעשה מקורבי שר התיירות סטס מיסז'ניקוב: ממלא מקום ראש עיריית ראשון לציון ואדים קירפיצ'וב ופעיל במפלגת "ישראל ביתנו" העונה לשם ולאד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully