וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החשוד בדריסה "לא זוכר כלום", השחזור בוטל

איילה חננאל

20.6.2010 / 17:23

טל מור, בן 26, החשוד שדרס למוות את שניאור חשין בתאונת פגע וברח בסוף השבוע, טען כי הוא אינו זוכר את שאירע. בעקבות כך, בוטל שחזור התאונה שהיה אמור להתקיים היום. חשין הובא הערב למנוחות בבית העלמין בקיבוץ גבעת השלושה

תאגיד כאן

(באדיבות הערוץ הראשון)

שחזור התאונה בה נהרג שניאור חשין, בנו של שופט בית המשפט העליון לשעבר מישאל חשין, שהיה אמור להתקיים היום (ראשון), בוטל. זאת לאחר שהנהג החשוד, טל מור, אמר כי איננו זוכר דבר ממהלך התאונה.

במהלך הלילה האריך בית משפט השלום בראשון לציון בחמישה ימים את מעצרו של מור. מור חשוד בהריגה ונהיגה בגילופין כשהוא ללא רישיון, וכן בהפקרת פצוע. "אני משתתף בצערכם", אמר מור למשפחתו של חשין בהארכת המעצר. "אם יש לי קשר לזה אני אקבל כל עונש שמגיע לי. יש לי 15 אחיינים ואני יודע שהיה לו ילדים. אני כל כך מתפלל שאין לי שום קשר לזה".

במשטרה בודקים האם מור, בן 26 מכפר ברוך היה שתוי לאחר ששב מבילוי לילי בשני מועדונים. המשטרה מסרה כי למור יש עבר פלילי בתחום עבירות הסמים ותקיפת שוטרים. עוד דווח כי מור נסע ללא רישיון נהיגה בתוקף, לאחר שלא שילם דו"חות תעבורה רבים, ועשה שימוש ברשיון נהיגה אמריקאי, שלא תקף בישראל.

מור היה מוכר למשטרה ואף נעצר לפני מספר ימים בכפר יהושע, לאחר שבחיפוש שנערך על גופו נמצאו מספר גרמים של חומר החשוד כחשיש. הוא נלקח לתחנת המשטרה, שם הודה לדברי השוטרים באחזקה ושימוש, ושוחרר. בעברו ישנם שני רישומים פליליים נוספים - על שימוש בסמים ועל תקיפת שוטרים.

בתוך כך, נערכה הערב הלוויתו של שניאור חשין. מאות הגיעו לבית הקברות בקיבוץ גבעת השלושה ללוות אותו בדרכו האחרונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully