וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

א-זהאר: "לירות רקטות על ישראל גם מהגדה"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

20.6.2010 / 14:15

בכיר חמאס הצהיר בראיון לעיתון פלסטיני היוצא לאור במזרח ירושלים, כי לאחר ש"עזה שוחררה", על מנגנוני הביטחון לאפשר לארגונו לירות רקטות לעבר ישראל גם מהגדה

בכיר חמאס מחמוד א-זהאר קרא היום (ראשון) לפלסטינים לירות רקטות לעבר ישראל גם מן הגדה המערבית. בראיון לעיתון "אל-קודס" היוצא לאור במזרח ירושלים אמר א-זהאר: "רצועת עזה שוחררה. כעת על מנגנוני הביטחון בגדה לאפשר לנו (לחמאס – נ.י) לשחרר את הגדה ואת ירושלים. אין ברירה אלא לירות רקטות ולנקוט ב'התנגדות' גם בגדה".

א-זהאר תקף עוד את הפעילות של מנגנוני הביטחון בגדה נגד פעילי חמאס. "יו"ר הרשות אבו מאזן, ראש הממשלה סלאם פיאד ומנגנוני הביטחון הכפופים להם הם מי שנלחמים ב'התנגדות' בגדה המערבית". הוא המשיך ואמר כי "הפתרון טמון ב'התנגדות' משום שלקהילה הבינלאומית לא אכפת מהמתרחש בשטחים ומשום שישראל אינה מביעה כל עניין ביוזמת השלום הערבית".

לדבריו, חמאס והעם הפלסטיני אינם מעוניינים להסתפח למצרים או למדינה ערבית אחרת אלא להיות ישות עצמאית. "אנחנו רוצים להיפטר מהכפיפות הכלכלית לכיבוש על ידי פתיחת המעברים", הוסיף והבהיר: "בינינו לבין מצרים אין שום מחלוקת פוליטית".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully