וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הנהג שדרס למוות את שניאור חשין חשוד בהריגה

איילה חננאל

20.6.2010 / 0:40

בית משפט השלום בראשון לציון האריך בחמישה ימים את מעצרו של טל מור, החשוד שדרס למוות את שניאור חשין. המשטרה מייחסת לו חשדות של הריגה ונהיגה בגילופין כשהוא ללא רישיון

עוז מרון

(צילום: עוז מרון, עריכת וידיאו: עידן גוראל)

בית משפט השלום בראשון לציון האריך הלילה (ראשון) בחמישה ימים את מעצרו של טל מור, החשוד בדריסתו למוות של שניאור חשין. החשד המתגבש כנגד מור הוא חשד לעבירת הריגה ונהיגה בגילופין כשהוא ללא רישיון. מור חשוד גם בהפקרת פצוע. "אני משתתף בצערכם", אמר מור למשפחתו של חשין בהארכת המעצר. "אם יש לי קשר לזה אני אקבל כל עונש שמגיע לי. יש לי 15 אחיינים ואני יודע שהיה לו ילדים. אני כל כך מתפלל שאין לי שום קשר לזה".

במשטרה בודקים האם מור, בן 26 מכפר ברוך היה שתוי לאחר ששב מבילוי לילי בשני מועדונים. המשטרה מסרה כי למור יש עבר פלילי בתחום עבירות הסמים ותקיפת שוטרים. בגלי צה"ל דווח כי מור נסע ללא רישיון נהיגה בתוקף, לאחר שלא שילם דו"חות תעבורה רבים, ועשה שימוש ברשיון נהיגה אמריקאי, שלא תקף בישראל.

מור היה מוכר כבר למשטרה ואף נעצר לפני מספר ימים בכפר יהושע, לאחר שבחיפוש שנערך על גופו נמצאו מספר גרמים של חומר החשוד כחשיש. הוא נלקח לתחנת המשטרה, שם הודה לדברי השוטרים באחזקה ושימוש, ושוחרר. בעברו ישנם שני רישומים פליליים נוספים - על שימוש בסמים ועל תקיפת שוטרים.

תת ניצב שמעון שומרוני, סיפר אתמול לגלי צה"ל כי "מור סיים את הבילוי בתל אביב ונסע הביתה, לאחר שעשה סיבוב במספר מועדונים. אנו יודעים על לפחות מועדון אחד שהיה בו, ויש הערכה כי היה בעוד מספר מועדונים". על פי החשד, הסיבה לכך שמור הסגיר עצמו רק שעות לאחר התאונה, היא כי המתין לכך שהשפעת האלכוהול תתפוגג. תנ"צ שומרוני הוסיף ואמר כי "סביר להניח שהיו איתו עוד מספר אנשים, לא הולכים לבד למועדונים לשתות".

בתוך כך, מעדות חברו של חשין שרכב עמו, חושדים במשטרה, כי אנשים נוספים הבחינו בתאונה הקשה וברוכב האופניים ולא דיווחו על כך למשטרה. למשטרה עדיין לא ברור האם האנשים שהתקהלו סמוך למקום התאונה הם חבריו של מור, או עוברי אורח שהחליטו להמשיך בדרכם מבלי לדווח על התאונה.

מוכר למשטרה

מעדות של חברו של חשין עולה כי כששם לב שחשין, שרכב מאחוריו, מתמהמה ואינו מגיע, הוא פנה לאחור וראה בזירה בה חשין היה מוטל שלושה כלי רכב, אחד מהם של החשוד בדריסה. מחוץ לכלי הרכב עמדו לפי עדותו מספר בני אדם שניסו להרגיע את מור. לאחר זמן מה נמלטו האנשים מהמקום מבלי להזעיק את המשטרה – דבר שעורר את חשד המשטרה כי היו אלו חבריו של הנהג הדורס. בנוסף, ישנם חורים בגרסתו של מור שטען בחקירתו כי פגע בחשין בשעה שהיה בדרך לביתו בכפר יהושע מבילוי בפאב בתל אביב, אולם התאונה אירעה על כביש 444 שאינו נמצא בנתיב הנסיעה.

מור לא נתן בחקירתו הסבר משכנע לאירועי הלילה ולסיבת ההימלטות שלו מהמקום וטען שרק בבוקר שלאחר התאונה ומשקרא בפרסומים שונים אודותיה, הבין כי ייתכן והוא הנהג הפוגע. כאשר נשאל איך הצליח לנסוע עד לביתו בצפון עם שמשה קדמית מנופצת, טען מור שרק לאחר שהתעורר בבוקר זכר שמשהו אינו כשורה, יצא לרכבו ואז גילה את השמשה המנופצת.

שניאור חשין, בן 43 תושב תל אביב, הותיר אחריו אישה ושלושה ילדים. הוא נמצא כשהוא מוטל בצד הדרך בכביש מספר 5, במפגש עם כביש 444. צוות טיפול נמרץ של מד"א שהגיע למקום קבע את מותו.

חשין היה בעליה של חברת תיירות וספורט אתגרי. חבר קרוב של חשין אמר לוואלה! חדשות, כי "שניאור היה אדם מקסים. היינו יוצאים לצלילות יחד. היינו עושים הרבה פעילויות ספורטיביות יחד. הוא היה אבא נהדר לשלושה ילדים... אנחנו פשוט בהלם. כל החברים, שהיו יוצאים יחד לטיולים בטבע ועושים יחד ספורט אתגרי, מסרבים להאמין".

(עדכון ראשון: 15:37)

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully