וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התביעה בפולין: נבקש להסגיר את הישראלי

התביעה בפולין תבקש מבית משפט בוורשה להורות על הסגרתו של "אורי ברודצקי" לגרמניה. הישראלי נעצר לאחר שבגרמניה נטען כי הוא לקח חלק בחיסול בכיר חמאס מחמוד אל מבחוח

התביעה בפולין מסרה היום (שני) כי בכוונתה להסגיר לגרמניה את האזרח הישראלי החשוד כסוכן מוסד, שנעצר בחשד שלקח חלק בחיסול בכיר חמאס מחמוד אל מבחוח בדובאי בינואר. התביעה בפולין תבקש מבית המשפט להורות על הסגרתו לגרמניה, אמרה דוברת משרד התובע בוורשה. לדבריה, גרמניה הוציאה צו מעצר אירופי נגד החשוד, "אורי ברודצקי".

מוקדם יותר דווח כי בית משפט בפולין יכריע בתוך חודש בנושא הסגרתו לגרמניה של הישראלי החשוד בסיוע לחיסולו של בכיר חמאס מחמוד אל-מבחוח בדובאי. "הגבר המבוקש בגרמניה נעצר לפני שבוע. הוא יוחזק למשך 40 ימים ובמהלך הזמן הזה בית המשפט יצטרך להכריע האם להסגיר אותו או לא", אמר דובר בתי המשפט בפולין. דובר משרד החוץ של פולין אמר כי לא היתה בקשה רשמית מישראל לאפשר לעצור, שזוהה כ"אורי ברודצקי", לשוב לארצו.

"ברודצקי" נעצר בידי הרשויות בפולין בתחילת החודש לבקשת גרמניה כאשר נחת בוורשה בחשד שעזר לחבר בחוליית החיסול בדובאי להשיג דרכון גרמני. לפי הדיווח, הגיע ברודצקי לעיר קלן שבמזרח גרמניה, שם הגיש מסמכים לקבלת דרכון בשמו של "מיכאל בודנהיימר".

מאוחר יותר טענה משטרת גרמניה כי הדרכון הגרמני בו השתמשו חברי חוליית החיסול היה אמיתי, אך נטען כי זהותו של "בודנהיימר" נגנבה. שגרירות ישראל בפולין ביקשה מהרשויות במדינה לא להסגיר לידי גרמניה את "ברודצקי".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully