וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחיה של הנדקרת: "טלי לא יכלה לפגוע באיש"

רמי שני

13.6.2010 / 19:50

המשטרה עדיין מנסה להבין את המניע לדקירה הקטלנית שהובילה למותה של טלי עטר באשדוד. ככל הנראה, האירוע התחיל בשפיכת קפה באחת הדירות. אחיה של הנדקרת: "אין לי מושג איך זה קרה"

שי מכלוף

(צילום: שי מכלוף, עריכה: דורון שטיין)

"אחותי לא היתה מסוגלת לפגוע באיש ואני לא מבין איך זה קרה" – כך אמר הערב (ראשון) אחיה של טלי עטר מאשדוד, אם לשלושה בת 34 שנדקרה למוות במהלך עימות עם שכנתה. האח סיפר לוואלה! חדשות כי "אני מכיר את אחותי. היא עבדה בבית תמחוי והיתה בעלת לב טוב. היא לא יכלה לפגוע באיש. אין לי מושג איך זה קרה".

משטרת אשדוד ממשיכה לחקור את נסיבות מותה של האם. מפקד התחנה, סגן ניצב גבי דדון, סיפר לוואלה! חדשות כי במשטרה לא מכירים סכסוך על רקע קודם בין השתיים ומבחינת המשטרה, הסכסוך שאירע היום בין האישה החשודה בדקירה לבין הנדקרת היה הראשון.

"אנחנו מבינים מחקירה ראשונית שאכן היה שם אירוע שהתחיל בשפיכת קפה באחת הדירות ומשם זה התפתח. האישה החשודה בדקירה נחקרת עתה על ידי המשטרה והיא משתפת פעולה בחקירתה. במקביל אנו מנסים לבדוק מה קרה בזירה תוך איסוף מידע ועדויות מהשכנים".

דדון סיפר עוד כי הדקירה בוצעה באמצעות סכין שאותו החזיקה החשודה. "אנחנו יודעים שמדובר בשתי משפחות חד-הוריות ושתי הנשים הן אמהות לילדים. עירבנו גם את גורמי הרווחה העירוניים במקרה כדי שיקחו אליהם את הילדים. אנו חוקרים את נסיבות האירוע לעומק".

טלי עטר מתה מפצעיה, לאחר שכשלו ניסיונות ההחייאה של הרופאים בבית החולים קפלן ברחובות. מהחקירה הראשונית עלה כי גרונה שוסף והיא סבלה מדקירות בכל חלקי גופה. צוותים של מגן דוד אדום וזק"א הוזעקו אליה וביצעו בה פעולות החייאה. לאחר מכן פונתה עטר לבית החולים קפלן, אולם חרף מאמצי ההחייאה בחדר טיפול נמרץ, הרופאים נאלצו לקבוע את מותה. הצוותים ניסו להציל את חיי תינוקה וכעת הוא מאושפז בפגייה במצב קשה.

עדכון ראשון: 17:45

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully