וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ח"כ אנסטסיה מיכאלי: "לא נגעתי בח"כ זועבי"

גיל סימה

10.6.2010 / 14:28

ח"כ אנסטסטיה מיכאלי טענה בכינוס שעוסק באלימות, כי לא נקטה בתוקפנות פיזית כלפי ח"כ חנין זועבי, במהלך העימות הסוער ביניהן במשכן הכנסת. "זו לא הייתה אלימות מצדי, זו הייתה תגובה"

ערוץ הכנסת

(צילום באדיבות ערוץ הכנסת)

חברת הכנסת אנסטסיה מיכאלי (האיחוד הלאומי) התייחסה היום (חמישי) לאירוע בו הותקפה חברת הכנסת חנין זועבי (בל"ד) בשבוע שעבר במשכן הכנסת. "אחרי השתתפותה של ח"כ חנין זועבי במשט וכשמאחוריה הדגל של אש"ף, הייתה לה החוצפה לעלות על דוכן הכנסת ולדבר", סיפרה מיכאלי בכינוס "עיר ללא אלימות", המתקיים באילת.

ח"כ מיכאלי הוסיפה כי "לא יכולתי להרשות לעצמי לא להגיד מילה. פעלתי מתוך הרגשה שאנחנו לא ניתן לפגוע בריבונות של מדינת ישראל. ואני, כנציגת מדינת ישראל, חשבתי שלאישה הזאת אין זכות לעמוד על הבמה, כשמאחוריה דגל ישראל. זו לא הייתה אלימות מצדי, זו הייתה תגובה. לא נגעתי באף אחד".

בשבוע שעבר סערה הכנסת, לאחר שח"כ זועבי התייחסה מעל דוכן הנואמים במשכן בפעם הראשונה להשתתפותה במשט שעשה דרכו לעזה. במהלך נאומה קמו מספר חברי כנסת ממקומם וקראו לעברה "

במהלך נאומה קמו ממקומותיהם מספר רב של חברי כנסת וקראו לעברה "גיס חמישי", "בוז", ו"בוגדת". בתוך כך עלתה לדוכן הנואמים ח"כ מיכאלי וניגשה למיקרופון בצעקות על מנת לנסות ולמנוע מזועבי לדבר. בעקבות האירועים ח"כ כרמל שאמה, שניהל את ישיבת הכנסת הודיע על הפסקת הדיון לחמש דקות, והסדרנים הוציאו מהאולם את ח"כ מיכאלי.

לאחר העימותים הקשים בכנסת, הוחלט להצמיד לח"כ זועבי אבטחה מתוך חשש לפגיעה בביטחונה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully