וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אזהרה לאבו טיר: עזוב בתוך חודש או שתיעצר

איילה חננאל

4.6.2010 / 15:32

בכיר חמאס מוחמד אבו טיר וכן שלושה פעילים נוספים מהתנועה נעצרו ותעודות הזהות הישראליות נלקחו מהם על רקע התמודדותם בבחירות הפלסטיניות. בנוסף, נאמר להם לעזוב בתוך חודש את שטח ישראל

ארבעה חברי המועצה המחוקקת הפלסטינית מטעם חמאס, ביניהם מוחמד אבו טיר ששוחרר לאחרונה לאחר ארבע שנות מאסר בישראל עוכבו הבוקר (שישי) לחקירה על ידי משטרת מרחב ירושלים ותעודות הזהות הישראליות נלקחו מהם. לארבעה: אבו טיר, מוחמד טוטאח, חאלד אבו עראפה ואחמד אטון נאמר כי לאור סירובם להתפטר מהמועצה המחוקקת ועל רקע החלטת בג"ץ בנושא, עליהם לעזוב את שטחי ישראל עד חודש יולי ושאם לא ייעשו כן – ייעצרו.

עם שחרורו מהכלא, דיווחו הפלסטינים כי אבו טיר, קיבל צו הרחקה מירושלים. על פי המקורות, המשטרה החליטה להרחיק את אבו טיר מירושלים בטענה שהוא "איבד את זכותו להתגורר במזרח ירושלים לאחר שהתמודד בבחירות לפרלמנט הפלסטיני". על אבו טיר לצאת מהעיר תוך חודש בדיוק.

אבו טיר, מבכירי חמאס בגדה היה כלוא בישראל מאז חודש יוני 2006, ושוחרר הבוקר לאחר שסיים לרצות את תקופת מאסרו. אחרי שיצא מהכלא הועבר אבו טיר לבית המעצר ב"מגרש הרוסים" בירושלים, שם עבר תהליכי שחרור אחרונים. מבית המעצר הוא עשה את דרכו לביתו בשכונת צו?ר באה?ר במזרח ירושלים, שם התקבל בהתלהבות. כאמור, אבו טיר התבקש לשוב למקום ממנו יצא לחופשי על מנת לעבור חקירה בנושא שטרם ידוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully