וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סכנה לחיי התינוק שהושלך על ידי אמו

עידן אבני

4.6.2010 / 0:15

מפרטי המקרה עולה כי בין בני הזוג החרדים התפתח ויכוח בבית החולים זיו בצפת, על דרך הטיפול בתינוק בן השבועיים. בשלב מסוים, כך לפי החשד, זרקה האם את בנה לעבר המדרגות. התינוק נפצע באורח קשה והועבר לחדר הניתוח

בשל החמרה במצבו של התינוק שאושפז אמש (חמישי) בבית החולים זיו בצפת עם פגיעת ראש קשה, יעשו בשעה הקרובה מאמצים להעבירו לבית החולים רמב"ם בחיפה. על פי החשד, אמו השליכה אותו על הרצפה במהלך וויכוח. התינוק סובל משבר בגולגולת ונזק גדול של שטף דם במוח.

האם טוענת כי התינוק נפל לה מהידיים, אולם האב טוען כי היא הפילה אותו. לבני הזוג החרדים שני ילדים נוספים שמטופלים כעת על ידי גורמי רווחה. מפקד תחנת משטרת צפת, רפ"ק רן אופיר, "אנחנו נבדוק ונאמת את שתי הגרסאות זו של האם וזו של האב. והאם יש עדים נוספים לאירוע". בעקבות המקרה חשודה האם בניסיון לרצח ולאחר חקירתו של האב הוחלט כי הינו חשוד במתן הודאה כוזבת, קשירת קשר לביצוע פשע ותקיפת בת זוגו. ההורים יובאו היום להארכת מעצר בבית משפט השלום בנצרת.

מפרטי המקרה עולה כי האם בת ה-28 והאב בן ה-30 מחצור הגלילית הגיעו לבית החולים לאחר שתינוקם בן השבועיים סבל מחום גבוה. התינוק אושפז בבית החולים לעריכתן של בדיקות ואתמול פרץ בין השניים ויכוח אל מול שני הורים לתינוקות שמאושפזים אף הם במחלקה והיו עדים למקרה.

הוויכוח התלהט ולפתע תפסה האם את התינוק והשליכה אותו על הרצפה בבית החולים. ההורים מיהרו להזעיק את הצוות של בית החולים והרופאים ההמומים הרימו את התינוק ולקחו אותה לחדר הניתוח כשהוא סובל מחבלות חמורות בכל חלקי גופו. במקביל הוזעקו למקום שוטרי משטרת צפת ועצרו את האם לחקירה. לאחר סיום הניתוח ביקשו השוטרים מהאב להתלוות אליהם למתן עדות בתחנת המשטרה.

ד"ר אוסקר אמבון, מנהל בית החולים אמר כי "מצבו של התינוק קשה מאוד. הוא סובל מחבלה ושבר בגולגולת ונזק גדול של שטף דם במוח. הוא הוכנס לניתוח חירום. כרגע הניתוח הסתיים ואנחנו עושים הערכה לגבי מצבו. עדיין נשקפת סכנה לחייו". ד"ר אמבון הוסיף כי "האם היתה עם התינוק בחדר המתנה מחוץ למחלקה. היא הגיעה עם התינוק בידיה לצוות הרפואי וסיפרה שהוא נפל לה ונראתה בלחץ והרופאים מיד ראו את פגיעת הראש והתחילו את הטיפול בתינוק".

עדכון ראשון: 19:15

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully