וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ראאד סלאח: "ישראל ניסתה שוב לחסל אותי"

ניר יהב, כתבנו לענייני ערבים

1.6.2010 / 15:10

בהתבטאות ראשונה מאז מעצרו על ספינת המשט לעזה אמר עוד ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית כי ישראל עשתה את "המעשה המתועב בהיסטוריה של ממשלות ישראל"

ראש הפלג הצפוני של התנועה האיסלמית, השייח' ראאד סלאח, אמר היום (שלישי) כי ישראל ביצעה "מעשה אווילי גדול, ייתכן המתועב ביותר בהיסטוריה של ממשלות ישראל, כשביצעה הרג קולקטיבי של אזרחים מ-40 מדינות שונות וחטפה 700 נוסעים בספינה שהייתה במים בינלאומיים". בראיון לאתר הערבי-ישראלי"PLS48" המזוהה עם הפלג הצפוני אמר עוד השייח' סלאח כי הפעולה הישראלית בלב ים שהובילה למות 9 פעילים אינו אלא "מעשה פירטי".

בהתייחסו לשמועות שנפוצו אתמול לפיהן הוא מת או נפצע באורח קשה כתוצאה מהעימות עם חיילי צה"ל בלב ים, אמר השייח' סלאח: "אני חושב שהפצת הסיפורים הללו עולים בקנה אחד עם הניסיון הישראלי לחסל אותי, בעיקר לאור העובדה שישראל ניסתה לחסל אותי בעבר". השייח' סלאח הודה לכל מי שהתעניין במצבו הבריאותי ומסר את תודתו גם לממשלה ולעם בטורקיה.

"אני מודה לכל מי שדאג לי במשך שעות ארוכות של מתח וחשש", הוסיף. "המצב רוח שלי טוב, לא המעצר שלי, לא החקירה שלי ולא העריצות של הממסד הישראלי – פוגעים בי. אני בריא ושלם ואני מצפה לפגוש את בני משפחתי וחבריי בקרוב".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully